Moje r 25 to model z 1991r. z dwu litrowym silnikiem 12 zaworowym mocy to on chyba ma 136KM, ale tego za bardzo nie czuć, kolor to ciemno zielony metalik z podstawowym jak na ten model wyposażeniem wtrysk paliwa wielopunktowy, welur w środku, wspomaganie kierownicy, el. przednie szyby, el szyberdach Auto trafiło do mnie właściwie przypadkiem w 2006r. (bo miało ładne felgi, które się ojcu podobały i trafiły do jego Safranki) i od tamtego czasu samochód służy jako rezerwowy. Przejechałem nim ok 40.000km.
Stan samochodu jest - pasuje napisać średni - ale w znacznej mierze oryginalny, środek nie jest powycierany siedzenia mają łany welur, deska rozdzielcza kompletna niezniszczona naklejkami i zbędnymi dziurami, szyby oryginalne, wszystkie listwy i galanteria kompletna, karoseria szczelna, można ją spokojnie podnosić podnośnikiem fabrycznym szyba nie pęknie. Drzwi i klapy 100% zdrowe, podłużnice posiadają ślady korozji, które może wreszcie w tym roku zlikwiduję, niestety spawarka będzie potrzebna. Dodatkowo z dachu złuszczył się klar. Silnik pracuje równo i odpala bez problemu, ale ma kilka dziwnych przypadłości tzn jak się zagrzeje traci moc - nie reaguje na gaz, za chwilę mu przedzie i jedzie normalnie, rozwiązanie problemu przestawić potencjometr przepustnicy i działa tylko ja zimny nie zapali, trzeba znów przestawić potencjometr, i czasami jak jest ciepły to rozrusznik go nie chce przekręcić jakby miał zapłon przestawiony - ale wg. mnie potencjometr i zapłon jest ok, ale nie wiem co to.
Największą wadą jest brak zbieżności w tylnym zawieszeniu co powoduje że jazda nim w zimę do bezpiecznych nie należy, zbieżności z tyłu się nie ustawia chyba że na ramie siłą. Przy pracy przy kłach zobaczyłem, że gumowe osłony półosi jedna poległa druga licha, łączniki stabilizatora do wymiany. Na jesień wymieniony olej i filtr paliwa
Tam nie ma potencjometru tylko dwa włączniki krańcowe wolnych obrotów
Czujnik położenia przepustnicy to nic innego jak potencjometr.W autach z automatem ten czujnikk jest podwójny .
http://www.renault25.eu/album_pic.php?pic_id=6061
Jeżeli ten element Olaf przestawia to ma rację ,że to potencjometr.
_________________
$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
Ostatnio zmieniony przez $SKORPION$ 2015-02-26, 20:25, w całości zmieniany 1 raz
Olaf pamiętaj, że te silniki nie lubią być przegrzewane. Musisz o tym pamiętać i dbać, żeby go nie przegrzać w upalne dni stojąc w korku.
Tak Twoja Renia ma 136 km. Miałem identyczną, ale prawie dwa lata temu przywalił we mnie facet i poszła do huty .
Problemy i usterki opisz dokładnie i jakoś postaramy się pomóc (razem każdy problem rozwiążemy ) bo koledzy zaczynają trochę zaśmiecać Ci księgę wozu (popatrz jak już się rwą do pomocy ). Części trochę u nas jest więc o to też nie masz co się martwić .
Czekamy na zdjęcia i może na jakimś zlocie zobaczymy Ciebie z Twoją Renią .
Koledzy naprawdę zaczynacie robić z księgi wozu naszego nowego kolegi małe burdello.
Jak chcecie się czegoś dowiedzieć na temat, który drążycie i pytacie czy to potencjometr czy inny czujnik to zróbcie nowy temat w odpowiednim dziale. Ja nie przepadam jak mi zaśmieca się księgę wozu bo nie służy ona do dyskusji na różne awarie czy wymiany jakie zrobiłem w aucie tylko pisze to w odpowiednim dziale. A w księdze wozu piszę co dokonałem, co się stało i opisuję historię, dodaje zdjęcia. A w taki sposób robicie bałagan :/. Niech to Pomarańczowy posprząta jak się pojawi
ja ten czujnik badałem omomierzem i zachowuje się jak potencjometr również wymieniłem czujnik tem. wody jest nowy, myślę że sprawę mogły rozwiązać komputer diagnostyczny do tego bo gniazdo jest ale nie wiem czy ktoś takim dysponuje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum