:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Lewoskręt
Autor Wiadomość
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-09-29, 14:36   Lewoskręt
 

Panowie, od pewnego czasu podczas autko lubi mi lekko zjeżdzać w lewo, raczej bez względu na predkosc.
Dodam, że nie jest po żadnym dzwonie. Co powinienem sprawdzic, co wymienic?
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2015-09-29, 15:52   
 

Proponuję zrobić zbieżność.
_________________
 
 
 
kujtek 
Starszy starszak


R25: R19 PH1 GTR/TXE 1.8s 90KM
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 101
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-09-29, 16:06   
 

sprawdzić stan tulei wahaczy, sworzni, drążków, końcówek, jak coś ma luzy to wymieniać i dopiero na zbieżność jechać
koła równo napompowane? :)
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2015-09-29, 17:23   
 

Nie no oczywiście, że zbieżność na końcu bo jak wymienisz jakaś cześć, którą wymienił Kujtek to będziesz musiał zrobić ją ponownie.
_________________
 
 
 
maciek 
Starszy starszak


Wiek: 50
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 138
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-09-29, 22:00   
 

zacznij od najprostrzej rżeczy -sprawdz cisnienie w kołach,wazny tez jest stan gum na drązku stabilizacyjnym.
 
 
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-09-30, 10:28   
 

Dzieki wam za pomoc, wieczorem sprawdze co i jak.
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2015-10-12, 14:45   
 

Jak wszystko nie ma luzów to jeszcze zobacz mocowanie samej maglownicy, śruby lubią być niedokręcone a dodatkowo były dwie średnice maglownic i jak ktoś zmieniał maglownicę na inną i nie zmienił łap i gum to robi się nieciekawy luz.
 
 
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-10-12, 16:19   
 

Lekka poprawa nastąpiła po wyrównaniu ciśnienia w kołach (miałem kiepski miernik w kompresorze). Napiszę co było powodem jak w końcu znajde czas zeby zajrzec po wóz.
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 23