:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
C B
Autor Wiadomość
blondas 
Expert


Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2005-11-14, 14:07   C B
 

wiec tak! zaczne od tego iz ostatnio mialem taki wypadzik do dojczlandow... tam i z powrotem przez kolobrzeg powrot do wawy lacznie 2500km :wink:
dostalem od znajomego do swego auta radio CB bo jechalismy we 2 auta...
tak naprawde pokonujac calkiem sporo kilosow rocznie nie wiem jak ja moglem tego prostego i jakze przydatnego urzadzenia nie miec w swym bolidzie :arrow:
i teraz mam pytanie! musze sobie cos takiego kupic... na co zwracac uwage przy zakupie od czego zalezy zasieg itd itp... co byscie mi doradzili przed zakupem...(przyznaje ze jestem kompletnym laikiem)
 
 
bartek1983 
Forowicz
PIKUR


R25: Safrane 2.0 16V
Wiek: 40
Dołączył: 13 Maj 2005
Posty: 196
Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-11-14, 14:39   
 

fakt dobra sprawa to urzadzonko
Ja osobiscie jezdzielm z radyjkiem onwa i z antenka przykrecana do uchwytu.
Jesli zanjde stronke to ci podam na tema radyjek .
Wczoraj jak bylem na gieldzie w oko wpadlo mi radyjko president(jedna z najlepszych firm)za 450 zl nowka
plus z 200 zl antena na magnes
Ale mozesz weejsc tez na grupe dyskusyjna PIKURA tam jest sporo wartkow na temat CB-RADIA
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2005-11-14, 14:42   
 

Wg. mnie czym prostsze tym lepsze... w koncu tu chodzi o to zeby zapytac sie o droge :mrgreen: kanał 19 oj zresztą co ja będe jęczaŁ poczytaj http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=659667 tu jest wszystko napisane

P.S
Mam nadzieje że pomogłem
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Zulus 
Fachowiec