R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2005-09-13, 15:29 B296 vs. B290
Przegladajac tabele modeli naszego kochanego samochodu naszedl mnie pewien niecny plan a mianowicie zastanawiam sie nad roznicami miedzy silnikami J8S (taki jak posiadam) a J8S z turbo. Wg danych teoretycznych renia o wiele lepiej by sie spisywala jesli chodzi o osiagi i spalanie. Czy ktos z Was ma silniczek B290 czyli turbo D/DX? Z checia bym porownal rozmieszczenie podzespolow i wyposazenia i jesli by sie okazalo ze nie trzeba zbyt wiele przerabiac to moze na stare lata bym sie rozejzal za turbinka do mojej reni?
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
jezdziłem jakis czas z turbina choc niebyła w 100%sprawna to itak rurznica była wielka niestety nadszedł jej koniec i musiałem zdemontować puzniej padł mi całkiem silnik teraz mam inny bez turbo ale ruznicy w konstrukcji niewidze głowica wyglonda tak samo .a dotego zeby załozyc turbo trzeba inny kolektor wydechowy i doprowadzenie oleju do turbiny ale to nieproblem bo jest w silniku zaslepka .ja mam nawet na desce rozdzielczej wskaznik stopnia sprezania fajnie to wyglonda jak działa.mam zapasowa głowice od tamtego silnika i pewnie pomysle o turbinie.chyba sa ze trzy rodzaje turbiny do reni maja inne wyprowadzenie na olej i inny stopien sprezania.jakby co to pytaj jak dam rade to pomoge.turbine da sie kupic za300zł ale trzeba uwarzac czy nieprzepuszcza oleju bo taka turbinka morze szybko wyciagnac olej z silnika
Z tego co mi wiadomo, korbek nie trzeba wymieniać, wystarczy przepolerować, a chłodzenie przy normalnej jeździe powinno wytrzymać. Ja zakładałem turbo do reni 18 1.6 i bez większych problemów zrobiła 80 tys z tyrbiną
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum