Dla R21 TXI też ciężko dorwać. Swoją dwururkę, trafiłem przypadkiem na allegro. Ogółem na ebayu ( .de, fr. itp ) są łącznie 2, czy 3 aukcje.
Wszystkie dwururki, to ręczna robota, na giętarce.
Moją sprowadzali z Wielkiej Brytanii, za raz po tym, jak kliknąłem KT na allegro
[ Dodano: 2018-05-27, 16:15 ]
Dwururka trafiła w końcu do Renówki.
Ogółem są z nią problemy natury " nie-oryginał ". Po pierwsze ... Należało oszlifować ściankę, która przylega do kolektora - pozostały kulki i kawałki drutu po spawaniu.
Druga rzecz - ów ścianka - jest o 1/3 cieńsza od oryginalnej i nie posiada frezów pod śruby.
Trzecia rzecz, najgorsza, rury są źle zagięte i jest mały luz pomiędzy nimi a sankami - przy skręcie w prawo, słychać popukiwanie, kiedy jedziemy po dziurach.
Tak czy siak, największym problemem, był demontaż starej dwururki z kolektora. Z 4 nakrętek, wyszło, że tylko 3 są na szpilkach a 4 ... to śruba, która oczywiście się urwała. 28 lat, temperatura, spowodowały, że śruba zrobiła się tak twarda, że nie szło jej rozwiercić, ani odkręcić przy pomocy dospawanej nakrętki. Ostatecznie, kupiłem klej na wysoką temperaturę ( do 1200 st.C ) i skleiłem krawędź uszczelki, tam gdzie puszczała spaliny bokiem.
Stara dwururka leży w garażu jako zapas, lub wzornik na kiedyś.
Jeśli zatem macie swoje oryginały w dobrym stanie, lub rokującym na naprawę ... Wybór zostawiam Wam
_________________ Skurczone R25 - jest R21 TXI J7R ... powoli do przodu ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum