:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Nowa RENIA V6 92 rok i nie działa o grzewanie
Autor Wiadomość
Witek S 
Starszy starszak



R25: 2.8 Renault 25 V6 1992
Imię: Furia Grubaska
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 203
Skąd: Wałbrzych
  Wysłany: 2005-11-21, 09:02   Nowa RENIA V6 92 rok i nie działa o grzewanie
 

Witam wszystkich .Mam mały problem jest fajne autko ale kilka rzeczy nie działa czy to są poważne usterki:
1-regulacja lusterek lewe dziła tylko poziom a prawe tylko pion
2-nie jest w połowie tej lewej podświetlony moduł komputera wskazania są OK ale jest blady

I nie działa ogrzewanie ???
Wersja V6 92 rok z klimatyzacją .
Klima dziła AC ją włącza ale nie dziła ogrzewanie ,suwak od temperatury przesuwa się bardzo lużno prawie bez oporu .Jak włącze cyrkulacje powietrza to też włancza się klima AC .
Nie wiem o co chodzi silnik gorący ,dmuchawa wyje ,klima działa a nie grzeje .
Prosze o pomoc bo autko fajne i nie wiem czy go brać
Ostatnio zmieniony przez Tombog 2006-03-21, 21:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2005-11-21, 10:06   
 

Cytat:
1-regulacja lusterek lewe dziła tylko poziom a prawe tylko pion

trzeba sprawdzic joy'a sterujacego oraz kostki idace do lusterek znajdujace sie w drzwiach zapewne cos niekontaktuje
Cytat:
2-nie jest w połowie tej lewej podświetlony moduł komputera wskazania są OK ale jest blady

padla zarowka :) trzeba wyciagnac zegary - opis znajdziesz na naszym forum
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2005-11-21, 10:26   
 

To co napisał Zulus, oraz:

Stawiam na nieszczelność w wężyku podciśnieniowym przełączającym skrzydło wlotu powietrza. Prawdopodobnie na stałe jest wybrane źródło wlotu powietrza i dlatego nie wpada z nagrzewnicy a z klimy. Pewnie spadł wężyk doprowadzający ciśnienie do panelu sterowania. Bardzo często się to zdarza jeśli ktoś nieuważnie grzebie łapami w kablach nad radiem. Może jednak być też wina pompki podciśnienia (takie cudo przy wlewie płynu spryskiwaczy). Jeżeli tylne nawiewy da się zamknąć i otworzyć (słychać siłowniczek w okolicy wylotów) to podciśnienie na 100% jest sprawne. Jeśli nie to nadal nic nie znaczy. Znowu może być rozłączony wężyk po drodze. Moim zdaniem nie ma się co martwić i jeśli cena jest przystępna i na twoją kieszeń, oraz wady które wymieniłeś są jedynymi poważnymi to bierz chłopie śmiało tą limuzynę. Poradzimy sobie razem z tymi bolączkami :mrgreen:
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2005-11-21, 12:31   
 

Tombog jemu chyba nie o to chodziło. Mi się wydaję że możesz mieć walnięty czujnik temperatury, albo ci nie wpuszcza wody do nagrzewnicy. A toże jak włączasz cyrkulację to włacza się klima to jest normalne. Przejrzyj instrukcję obsługi to ci się troche rozjaśni jak tego używać. U mnie np mam chyba walnięty albo jakiś zabrudzony czujnik i grzeje mi tylko w skrajnym położeniu :oops:
_________________

 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2005-11-21, 13:25   
 

No nie wiem, być może. Jednak to lekko suwające się pokrętło od temperatury, zainspirowało mnie w tym kierunku i byłbym skłonny podtrzymać swoją wersję. Nie ma ciśnienia - nie ma oporów. Należało by sprawdzić dla pewności, czy inne elementy sterowane podciśnieniem działają prawidłowo.
No i oczywiście to tylko jedna z możliwych wersji. :mrgreen:
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2005-11-21, 16:04   
 

Panowie a tam nie ma jakiś cięgien tak jak w innych samochodach?może w tym tkwi problem
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2005-11-21, 16:46   
 

Problem polega na tym że autko nie dostaje ciepłej wody do kabiny. A czemu to mogą być podciśnienia jak mówi tombog. Kolego witku napisz coś więcej. Np: włóż głowę pod kierownicę i niech ktoś przestawi temperaturę od jednego skrajnego do drugiego. I słuchaj powinno zrobić bzzzyy :)
_________________

 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2005-11-21, 21:14   
 

Hmm, właśnie mnie olśniło :mrgreen: Żeczywiście nie musi to być podciśnieniowe sterowanie źródłem powietrza a na lince. Zastanawiam się Gzara, jak doszedłeś do wniosku, że woda nie dochodzi do kabiny ? Kolega nic takiego chyba nie napisał. Nagrzewnica może mieć wodę, tylko powietrze nie jest podawane od nagrzewnicy. Po prostu nie można przesunąć klapy w odpowiednie położenie i dmucha zimnym. Tak mi się wydaje ofkors tylko.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2005-11-21, 21:24   
 

heheheh a ja sie nie znam i trafiłem nooo to sie nazywa 2 poziom wtajemniczenia już dla mnie heheheheh
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2005-11-21, 23:41   
 

Nagrzewnica jest w "małym" obiegu i musi mieć wodę (płyn), nie jak w polonezie że zaworek zamykał obieg do nagrzewnicy, to raczej wina niedziałającej klapki jak wspominali koledzy, stoi w położeniu "zimno" i leci zimno ;) jak już wpomniano to coś z cięgnem, pokrętłem, co się urwało, odczepiło jeśli twierdzisz że pokrętło obraca się podejrzanie lekko ;)
_________________

 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2005-11-22, 10:21   
 

Ok mój bląd :oops: Ale koledze tak czy inaczej dupsko marznie :? Wydajemi się że w układach z klimatyzacją nie ma bezpośredniego połączenia pomiędzy pokrętłem a tą klapką od ciepłego powietrza bo dopływem ciepłego powietrza steruje wewnętrzny czujnik temperatury. Niech kolega posłucha czy przy regulowaniu temperatury coś "bzyczy" pod deską rozdielczą. Jak tak to padło jakieś cięgło, jak nie to coś walneło w czujniku temperatury albo w pokrętle.
_________________

 
 
GRZYBEK 
Fachowy forowicz
GRZYBEK



R25: brak
Pomógł: 4 razy
Wiek: 48
Dołączył: 19 Cze 2005
Posty: 290
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2005-11-22, 17:22   
 

Panowie ja przeszedłem to samo poprzedniej zimy. Jeśli chodzi o ogrzewanie to:
-przewody powietrzne mogły spaść lub pęknąć
-klapka odpowiadająca za cieple powietrze jest napędzana silniczkiem znajduje się on z prawej strony tunelu pod schowkiem
-a gdy temperatura nie może być płynnie regulowana przyczyną tego stanu może być zepsuty potencjometr na pokrętle
:roll:
 
 
bartek1983 
Forowicz
PIKUR


R25: Safrane 2.0 16V
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 13 Maj 2005
Posty: 196
Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-11-22, 21:15   
 

Kurde ja tez musze sie za to wziasc , bo u mnie ogrzewanei zaczyna chodzi jak ustawie na max .
Mam tez problem wlasnei z tym podcisnieniem od regulacji nawiewu tzn . twarz ,szyba itd
Naprawial ktos juz to
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2005-11-22, 22:57   
 

Bartek, post niezgodny z regulaminem :!:
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
bartek1983 
Forowicz
PIKUR


R25: Safrane 2.0 16V
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 13 Maj 2005
Posty: 196
Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-11-23, 11:58   
 

Cze
A moglbys mnie uswiadomic czemu post jest niezgodny z regulaminem skoro w pytaniu moim jak i kolegi jest pytanie w sprawie ogrzewania
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 30