Mam zagwozdkę bo coś jest nie tak. Jako że coś postukiwało na wolnych obrotach to stwierdziłem że ustawię zawory. Najlepiej było nie dłubać bo jakoś starsznie irytujące nie było.
No przy okazji wymieniłem pasek rozrządu bo nie wiem kiedy był wymieniany.
Ale do rzeczy. Pasek zmieniony. Znak nacięcie na kole pasowym jest w lini prostej ze znakami koła wałka rozrządu. Serwisówka podaje wyraźnie. Znajduje się od tyłu 4ry punkty kropki na kole rozrządu i w tym momencie reguluje się szczelinomierzem zawory. Zrobione wszytsko fajnie.
Ale jak sprawdzam wartości przy użyciu metory dzwigienki się mijają (regulacja zaworów na przeciwnym tłoku bo tam jest tłok w górym punkcie końca fazy sprezania) to część zaworów jest za ciasno. A jak je poluźnie to w innym punkcie mają luzy powyżej normy.
Inna dziwna sprawa że nacięcie koła pasowego to to nie jest 0 st GMP? Dziwny silnik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum