Witajcie.
Kupiłem nowa sprężarkę klimatyzacji i męczę się z demontażem starej.
Udało mi się "uwolnić" sprężarkę z mocowań ale nie mogę jej wyjąć bez odkręcenia przewodów. A do tych dostęp jest lekko mówiąc utrudniony.
Pytanie do kolegów, którzy przerabiali temat - czy lepiej zdemontować pompę wspomagania czy lepiej poduszkę silnika z prawej strony? Pytam bo śrubki ciężko odkręcić....
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2019-10-16, 09:29
Sprężarkę wyciągasz dołem . W zasadzie nie ma szans żebyś dokręcił rurki na założonej sprężarce. Musisz zdjąć przedni blaszany wspornik , odkręcić pompę wspomagania i jej przedni wspornik ( napinacz) . Od sprężarki oczywiście uchwyt podtrzymujący wiązkę. Trzeba będzie delikatnie ponaginać rurki , ale sprężarka wyjdzie.
Jak byłem na etapie walki w klimatyzacją w kilku reniach , to wyjęcie sprężarki nie trwało więcej niż godzinę ,m.in u Tomboga , gdzie robiliśmy to wspólnie.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Sprężarkę wyciągasz dołem . W zasadzie nie ma szans żebyś dokręcił rurki na założonej sprężarce. Musisz zdjąć przedni blaszany wspornik , odkręcić pompę wspomagania i jej przedni wspornik ( napinacz) . Od sprężarki oczywiście uchwyt podtrzymujący wiązkę. Trzeba będzie delikatnie ponaginać rurki , ale sprężarka wyjdzie.
Jak byłem na etapie walki w klimatyzacją w kilku reniach , to wyjęcie sprężarki nie trwało więcej niż godzinę ,m.in u Tomboga , gdzie robiliśmy to wspólnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum