:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
SAFRANE 2,2 i 8 v 107 KM
Autor Wiadomość
xs4u
[Usunięty]

WysÅ‚any: 2005-12-15, 16:57   SAFRANE 2,2 i 8 v 107 KM
 

Witam jestem swieżo upieczonym użytkownikiem w/w auta autko kupiłem w Niemczech rok 93 przebieg 133 tys auto ma zadbane wnętrze blaszki lakier ok prezentuję się nieżle silnik suchy bez żadnych wycieków ale do rzeczy....Auto nie za bardzo chciało pracować na 2 cylinder i pływało na obrotach w związku z tym wymieniłem swiece na NGK ,wyregulowałem zawory wymieniłem olej na Castrolka i nic zużycie PB było na poziomie 17 l przy naprawdę taksiarskiej jeżdzie ...auto telepie mój mechanik zauważył ze 2 wtrysk jest wymieniany wykręcił go i okazało się że był to wtrysk od 2,2 12 V i swieca na tym cylindrze była czarna dodam jeszcze że auto wydaje dzwięk popierdywania z rury wydechowej Po wymianie wtrysku na własciwy( uzywany) auto trzymało obroty i pracowało na 4 gary i było wyrażnie dynamiczniejsze jednak dzisiaj sytuacja wróciła do stanu poprzedniego tzn rzucania silnikiem i osłabienie jego mocy;dodatkowo po podniesieniu maski wyraznie czuć benzynę ....jestem zrozpaczony nie wiem co już mam robić żaden mechanior nie potrafi zdiagnozować usterki badałem Safrane profesjonalnym komputerem nic 0 błędów ciśnienie w cylindrach równe po 11 zadaje to pytanie na forum użytkowników R25 bowiem wiem ze te silniki były montowane w R25 I R21 i może ktoś z was cwiczył podobny temat Bardzo prosze o pomoc Pozdrawiam
 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
SkÄ…d: Radom
WysÅ‚any: 2005-12-25, 10:23   
 

Ja kiedys miale podobnie.... u mnie okazalo sie ze tuleja w ktorej pracuje cylinder nie byla szczelna.... ale skoro podpiecie komputera wskazuje wlasciwe cisnienie to chyba nie oze byc to.

Ja mam mechanika, ktory mozliwe ze by to naprawil, bo z moim silnikiem (to chyba ten sam swoja droga) naprawde spedzil duzo czasu i wie co w nim piszczy.
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
fizyk 
Spełniony forowicz
ful Å‚opcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
WysÅ‚any: 2005-12-29, 11:39   
 

a od kiedy to podpinając komputer do silnika dowiadujemy sie o ciśnieniu sprężania panowie?
z tego co wiem to nie ma takiej możliwości:)
pozdrawiam
 
 
oleksy
Gość
WysÅ‚any: 2006-03-13, 01:38   
 

11 to ciut przymało... ;) ja w swojej miałem 14 :) to cudo jest takie czułe, że jeśli padły uszczelniacze prowadnic zaworów - silnik momentalnie tracił kompresję i np. nie palił na jeden gar... pozatym.. ech... ileż to ja przeszedłem ze swoją safranką z powodu wsadzenia łapek do elektryki przez gazownika lebiegę...

ale ale... jeszcze jedna niewiadoma... ;) silnik od starej reni (2 zawory na cyl.) w safranie...?? Hmmm... nie słyszałem... Ja mam 12V... co aqrat mnie nie pociesza bo pali jak smok... ale za to ma mocy troszkę ;) (to dla przedstawicieli handlowych ważne ponoć ;) )
Ostatnio zmieniony przez Tombog 2006-03-13, 11:34, w caÅ‚oÅ›ci zmieniany 1 raz  
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 19