Nie bardzo wiedziałem gdzie to umieścić więc może tu jak moderatorzy stwierdzą że gdzie indziej jest lepiej no to "be my guest"
Krótka historia amerykańskiego brata naszej kochanej reni:
Projekt który doprowadził do powstania Eagle Premier (oraz Dodge Monaco) został zapoczątkowany przez Jose Dadeurwaerder w 1982, gdy był on prezesem American Motors. Pan Dadeurwaerder przeszedł do AMC z Renault, które zakupiło 22%akcji AMC w 1979 roku.Nastepnie zwiekszyło swoje udziały do 46% w 1980. Samochód powstawał na bazie nowoprojektowanego R 25. Końcowa stylizacja była wynikiem rywalizacji pomiędzy projektantami AMC oraz kilkoma zewnetrznymi firmami projektanckimi. W finale samochód został zaprojektowany wspólnie przez ItalDesign karoseria i AMC wnetrze.Wczesne modele posiadały znaczek "Design Guigiaro". Większość wnetrza zostało zaprojektowane przez AMC jednak użyto kilku części z renault zwłaszcza w okolicy kolumny kierownicy.Samochody były dostępne w dwóch wersjach wyposażenia: LX (podstawowy), ES (topowy). LX był wyposażony w dziloną kanapę z przodu, stalowe koła i silnik 2.5 l 4 cyl. (taki jak w Jeep Cheroke). Wersja ES była wyposażona standardowo w poszerzajace dolną częśc nadwozia plastiki, osobne fotele z podłokietnikiem, aluminiowe koła oraz silnik 3.0 V6 PRV (Tu chyba jest błąd bo to jest silnik jak w reni czyli raczej 2.9)
I to było na tyle sorry za błędy i byc może mało zrozumiałe zwroty ale nawet słownik oxforda nie dawał sobie rady (W dosłownym tłumaczeniu: wiaderkowate fotele z pocieszaczem
Link do stronki:
http://www.geocities.com/eagle_premier/index.htm
Z tego co sie jeszcze dowiedziałem to była jeszcze projektowana wersja dwu-drzwiowego coupe ale nie weszła do produkcji.
[ Dodano: 2005-12-31, 01:40 ]
Hmm informatykiem to chyba nie bedę pomyliłem fotki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum