Wysłany: 2005-12-15, 16:57 SAFRANE 2,2 i 8 v 107 KM
Witam jestem swieżo upieczonym użytkownikiem w/w auta autko kupiłem w Niemczech rok 93 przebieg 133 tys auto ma zadbane wnętrze blaszki lakier ok prezentuję się nieżle silnik suchy bez żadnych wycieków ale do rzeczy....Auto nie za bardzo chciało pracować na 2 cylinder i pływało na obrotach w związku z tym wymieniłem swiece na NGK ,wyregulowałem zawory wymieniłem olej na Castrolka i nic zużycie PB było na poziomie 17 l przy naprawdę taksiarskiej jeżdzie ...auto telepie mój mechanik zauważył ze 2 wtrysk jest wymieniany wykręcił go i okazało się że był to wtrysk od 2,2 12 V i swieca na tym cylindrze była czarna dodam jeszcze że auto wydaje dzwięk popierdywania z rury wydechowej Po wymianie wtrysku na własciwy( uzywany) auto trzymało obroty i pracowało na 4 gary i było wyrażnie dynamiczniejsze jednak dzisiaj sytuacja wróciła do stanu poprzedniego tzn rzucania silnikiem i osłabienie jego mocy;dodatkowo po podniesieniu maski wyraznie czuć benzynę ....jestem zrozpaczony nie wiem co już mam robić żaden mechanior nie potrafi zdiagnozować usterki badałem Safrane profesjonalnym komputerem nic 0 błędów ciśnienie w cylindrach równe po 11 zadaje to pytanie na forum użytkowników R25 bowiem wiem ze te silniki były montowane w R25 I R21 i może ktoś z was cwiczył podobny temat Bardzo prosze o pomoc Pozdrawiam
R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90 Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 497 Skąd: Radom
Wysłany: 2005-12-25, 10:23
Ja kiedys miale podobnie.... u mnie okazalo sie ze tuleja w ktorej pracuje cylinder nie byla szczelna.... ale skoro podpiecie komputera wskazuje wlasciwe cisnienie to chyba nie oze byc to.
Ja mam mechanika, ktory mozliwe ze by to naprawil, bo z moim silnikiem (to chyba ten sam swoja droga) naprawde spedzil duzo czasu i wie co w nim piszczy.
_________________ The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
a od kiedy to podpinając komputer do silnika dowiadujemy sie o ciśnieniu sprężania panowie?
z tego co wiem to nie ma takiej możliwości:)
pozdrawiam
oleksy Gość
Wysłany: 2006-03-13, 01:38
11 to ciut przymało... ;) ja w swojej miałem 14 :) to cudo jest takie czułe, że jeśli padły uszczelniacze prowadnic zaworów - silnik momentalnie tracił kompresję i np. nie palił na jeden gar... pozatym.. ech... ileż to ja przeszedłem ze swoją safranką z powodu wsadzenia łapek do elektryki przez gazownika lebiegę...
ale ale... jeszcze jedna niewiadoma... ;) silnik od starej reni (2 zawory na cyl.) w safranie...?? Hmmm... nie słyszałem... Ja mam 12V... co aqrat mnie nie pociesza bo pali jak smok... ale za to ma mocy troszkę ;) (to dla przedstawicieli handlowych ważne ponoć ;) )
Ostatnio zmieniony przez Tombog 2006-03-13, 11:34, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum