Mam klopot z korkiem, bo kiedys stracilem jego wnetrznosci (te sprezynki uszczelki) i zastanawiam sie, czy zostawic go bez uszczelnienia w srodku (w tym wariancie zawsze mam przelot przez korek), czy uszczelnic go na ament i tyle?
_________________ The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
Oj, nie radzę uszczelniać na amen !!!!! To się ma rozszczelniać przy odpowiednim ciśnieniu, bo inaczej rozszczelni ci gumowe elementu układu ( czytaj rury).
Jeśli zostawisz jak jest, to ci wyparuje płyn.
Taki korek kosztuje chyba 13 zł więc nie kobinuj, bo wąż to już idzie w setki zł
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmowÄ… ze mnÄ… skontaktuj siÄ™ z lekarzÄ… lub farmaceutem
R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90 Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 497 Skąd: Radom
Wysłany: 2006-02-07, 22:41
Wiec zalatwiam sobie korek...Dzieki Tombog...
Aha...zapomnialem o fakcie zgubienia wnetrznosci korka i dopiero, gdy wczoraj zdziwilem sie czemu mi plynu tyle ubylo to pomyslalem o parowaniu:)
_________________ The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum