:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Ceny części zamiennych
Autor Wiadomość
Robotek
[Usunięty]

Wysłany: 2006-03-06, 09:53   Ceny części zamiennych
 

CHyba to odpowiedni dział opinie o cześciach

Naprawiałem swoja renie i troche mi piniędzy zabrali .
Chciałem Was zapytac czy słusznie.

Pierścieńie 1 kpl. 58,20 /orginalne/ x 4 kpl
Simeringi zaworów 1,64 x 12 szt
uszczelka głowicy 102,46
uszczelka tulei 45,08
uszczelka kolektora 6,56
łożysko na rozrzadVKM 176,00
przewody zapłonowe 81,15
pasek rozrządu GATES 67,22
uszczelka miski 36,89
i takie tam mniejsze pierdoły klocki hamulc

Za wymiane uszczelki wzieli 400 zł w tym jeszcze docieranie zaworów w sumie zapłaciłem 1770 zł skońcyło mnie doszczętnie
U was zrobili by to taniej czy drożej , napiszcie że drożej to może troche ochłonę
 
 
krzysiek
[Usunięty]

Wysłany: 2006-03-06, 11:58   re
 

musiszsobje zadać pytanie czy nie lepjej bylo kupić silnik ,a nie remontować,kiedyś remont sam robiłem i włoski staneły mi dęba[/code]
 
 
Robotek
[Usunięty]

Wysłany: 2006-03-06, 14:02   
 

Nie no za taką cene nie potrzebowałbym drugiego "złomu"

Przecież silniki używane przy takiej cenie sa po prostu wyjeżdzone.
Chyba że trafi się okazja
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-03-06, 17:50   
 

Kolego napisz jaki masz silnik?? Bo w opisie są troszke sprzeczne dane. W wersji TI była 2.0 12v, J7r 12 soupapes. Z opisu usterki można wnioskowaqć że to ten silnik gdyż głowica to częsty przypadek w tych silnikach. Jak nie jesteś pewien popatrz na silnik, ta wersja ma kolektor wylotowy taki powyginany na głowicy ma żółty napis. Napisz jak to u ciebie wygląda bo jestem ciekaw
_________________

 
 
Robotek
[Usunięty]

Wysłany: 2006-03-06, 18:46   
 

U mnie wszystko w porządku czytaj opis pisze wyraźnie "SKŁADAK" :)
Dlatego mam u siebie J7T silniczek własnie taki 2.2 tak przynajmniej wszyscy mówią
Jest 12 zaworowy i zółty napis jest.
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-03-06, 18:49   
 

Zołty napis na głowicy w 2,2 ???? Ja chyba nie mam. Z tego co wyczytałme to te 2,0 miały żółty napis i kolektor powyginany...
_________________

 
 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2006-03-06, 22:46   
 

Kurcze 2,2 nie sa 12 zaworowe... Robotek zrob fotke tego silnika :)
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-03-06, 23:02   
 

hmm ja bym powiedzial ze drogo jezeli chodzi za wymiane uszczelki i docieranie zaworow bo jak sobie dobrze przypominam jak mi sie zapalily zawory i musiala byc robiona glowica to stary za to zaplacil 400zl w tym regulacja zaworkow i wymiana oleju :) z tym ze podkreslam moze mnie pamiec mylic
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-03-06, 23:47   
 

Skoro piszesz że masz żółty napis na silniku to na pewno nie masz 2.2, taki silnik miał czarny błyszczący dekiel bez napisów.
Czy twój wygląda jak ten???
http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=319
_________________

 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2006-03-06, 23:50   
 

Ja za to co napisał Goalkeper plus jeszcze wymiana wszystkich uszczelek...o ktorych mowil Robotek, zapłaciłem jakies 500zł a no i spawaniem dwururki...
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-03-06, 23:54   
 

panowie moze koniec o cenach bo Robotek sie pojdzie pociac :) nie zalamujmy chlopaka
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-03-07, 13:21   
 

zanim pojdzie sie pociac niech zobaczy ile kosztuje wymiana zarowek w scenicu! hihihihi
 
 
tomi 
Kawaler
poznaję swoją Renię


R25: 2100, Turbo DX, B290, 1992
Wiek: 56
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 62
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2006-03-08, 20:40   
 

Wniosek z tego że co możesz to "zrób to sam" :D
Albo przy udziale zaprzyjaźnionego mechanika.
A swoją drogą wydając tyle kasy (jak można połowę) to można się pociąć :mrgreen:
 
 
 
Robotek
[Usunięty]

Wysłany: 2006-03-09, 13:14   
 

gzara napisał/a:
.....Skoro piszesz że masz żółty napis na silniku to na pewno nie masz 2.2, taki silnik miał czarny błyszczący dekiel bez napisu.....


Ale jaja to ja już jestem cały zgupiany :? w końcu jaki mam silnik ??
Załączam fotke

Co do cen to już mi przeszło, nie mam zaprzyjaźnionego mechanika, a tam gdzie robiłem w rzeszwie na ul.Mieleckiej czeka się do gościa w kolejce około miesiąca.
Dobry jest ale i drogi no trudno

serducho mojej reni.JPG
Plik cignito 116 raz(y) 85.63 KB

 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2006-03-09, 13:23   
 

To jest 2,0 12V 134 konie:) renia z tym silnikiem ma katalogowo 10 do setki:)

[/fade]
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 31