:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
cos brzydko pachnie
Autor Wiadomość
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-03-16, 11:29   cos brzydko pachnie
 

i nie jest to napewno ryba lub rozlane mleko!
zapach przypomina mi palacą sie instalacje elektryczna i czuje go tylko na 2 biegu dmuchawy od ogrzewania i klimy...
jest to mozliwe zeby sie cos "smazylo" ale tylko na 2ce?
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-03-16, 11:47   
 

rozumiem ze ten zapach wydobywa sie z nawiewow? hmmm moze zasniedzialy ci styki w kostce przy dmuchawie i sie styk odpowiedzialny za II bieg przegrzewa? trzeba bedzie zdjac podszybie i plastikowa oslonke na wentylatorze i to sprawdzic... jesli jest tak jak mysle to lepiej nie zwlekac z naprawa bo jak juz wytopi sie calosc to bedzie problem zeby to przywrocic do uzywalnosci...
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-03-16, 11:52   
 

co dziwne do niedawna sobie wiatraczek skrzypial i mimo ze jestem swiadom czym to grozi nie mialem czasu sie tym zajac wiec jezdzilem dalej! wiatraczek juz nie skrzypi ale teraz smierdzi :arrow:

[ Dodano: 2006-03-16, 11:53 ]
nie kumam czemu smierdzi tylko na 2 biegu????
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-03-16, 14:53   
 

dopoki skrzypi to wiadomo ze sie kreci ;) do przesmarowania tulejki mocujace wirnik silniczka... Mi juz tak skrzypi od dawna raz mniej, raz wiecej... Jak jest wilgoc to przestaje. Jesli zaczyna miec problemy z ruszeniem na I biegu tzn ze sie zaczyna zacierac.

Wracajac do smrodku to calkiem mozliwe ze tylko na konkretnym biegu bo tam idzie wiazka kilku przewodow - kazdy do innej predkosci obrotowej. Jesli bedzie dany styk niepewny to bedzie sie grzal.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-03-16, 16:11   
 

W wersji z klima kostka jest na wierzchu. poruszaj powachaj, poliż, no dobra wystarzczy poruszać i powąchać :)
_________________

 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-03-16, 18:00   
 

ok! po powrocie z kolobrzegu sorawdze,polize :lol:
jak zdjagnozuje to napisze! dzieki za podpowiedz :wink:
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2006-03-16, 18:10   
 

Cytując podpis pod Zulusa postem powiem " (...) przeczyść styki "
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
Ostatnio zmieniony przez Konrado 2006-03-16, 18:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tomala 
Kandydat na znawcę



R25: 2,1 TD J8S B290 '90rFairway, laguna RT 1,6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 63
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 698
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-03-16, 18:22   
 

Blondas-na francuskie.pl z 13.03.06 był opisywany podobny problem tyle że w lagunie.
Niestety nie umiem zamieścić linka ale napewno to znajdziesz.
_________________
Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )

-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch.. :)
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-03-16, 18:27   
 

dzieki Konrad ;)
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Oluś 
Spełniony forowicz
oluś


R25: 2.2GTX,1989;Saf2.2,RN,1993;2,5V6Turbo;Espace2
Imię: Czarna, Szafa,
Pomógł: 6 razy
Wiek: 54
Dołączył: 13 Kwi 2005
Posty: 366
Skąd: Lublin/Hvar/Split
Wysłany: 2006-03-19, 23:55   
 

Zdaje sie że regulacja obrotów jest na opornicy... Jeśli tak - może się smarzy drut oporowy, silnik wolniej kręci i daje być może przez to większe obciążenie... Albo faktycznie jakieś zwarcie na kablach... czego nie życzę :|
 
 
 
Gość

Wysłany: 2006-03-20, 07:51   
 

Miałem już w swojej reni problem z wiatrakiem, tylko że u mnie zatrzymał się i nie chciał się kręcić, kiedy się zorientowałem że nic nie dmucha otworzyłem maskę, patrzę a osłona wiatraka już mocno nagrzana,
po rozebraniu i nasmarowaniu wiatraczka jak ręką odjął,
ale dziwne [b]Blondas[/b] że u ciebie śmierdzi tylko na drugim biegu i kręci się?
proponuje rozebrać wiatrak przeczyścić co trzeba i nasmarować tym bardziej że już piszczał,
radzę nie bagatelizować owego śmierdzenia, skrajnym przypadku może się zająć renia :!:
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-03-20, 07:55   
 

to ja napisał, coś mnie wywala :?
_________________

 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-03-31, 17:55   
 

no i okazalo sie ze komutatorek byl praktycznie wytarty a szczotki takie sobie...
wcale nie tak latwo to rozebrac jak by sie wydawalo przynajmniej w reni z klimą
zdjecia przy okazji wrzuce...
cena takiego nowego urzadzenia w glownym magazynie w Świecicach pod wawą 750 pln :|
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-03-31, 18:22   
 

A co to za urzadzenie?? Sam silniczek z wentylatorem?? Jezu jak oni z ludzi zdzierają :|
_________________

 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-04-01, 18:36   
 

eeeeeeeeeeeeeeetaaaaaaaaammmm mysle ze kazdy szanujacy sie elektryk/elektromechanik/serwisant AGD by to zrobil za powiedzmy 1/6 tej ceny (wymiana szczotek oraz komutatora). Po co wymieniac caly silniczek za taka cene? Tym bardziej ze jesli sie wezmie uzywke to nie wiadomo ile ona wytrzyma i czy za rok nie bedzie ta sama historia
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 29