:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
dobra dobra, ktory rok jest mojej reni...
Autor Wiadomość
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2005-12-29, 01:48   dobra dobra, ktory rok jest mojej reni...
 

Wiec od jakiegos czasu mam dylemat... moja renia wyglada jak te tutaj na zdjeciach http://www.renault25.nl/Reghistorie/1987A.htm (tylko ta dolny prawy rog jest inna)
i to jest wyglad z roku 86-87... ale ja mam wersje TX czesci zawsze kupuje do silnika j7t i pasuja.....
A w tabeli modeli okazuje sie, ze z tego roku to jest tylko wersja GTX z silnikiem 2,2 ale 123 konnym.

Dawno dawno temu, gdzies kolo roku 1998 renie sprowadzil moj tata z niemiec..... moze to byc przyczyna mieszaniny?

Niestety nie moge sprawdzic dokladnej daty w dowodzie, bo kiedys ktos cos namieszla i w ogole mam dane dosc dziwaczne (wedlug dowodu moja renia wazy 1070 kg).


ps. ta renia w dolnym lewym rogu ma nawet taki sam kolor jak moja:)
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-12-29, 10:47   
 

masz wersje przejsciową stara buda, nowy silnik waga rzeczywiscie za mała coś ale może faktyczna....:) W shout boxie jest link do limuzyny na e-bay-u która przod ma stary, a tył nowy. Były wersje pokrajcowane. Sergiusz ma taka...Pozdrawiam
_________________

 
 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2005-12-29, 12:18   
 

Kurcze w ogole sie okazalo ze jednak mam mocniejszy silnik ten starszy b29E .... dziwne... wyglada na to ze mam bude z silnikiem z tego samego okresu... wiec skad wersja TX? ktos cos musial kiedys pokombinowac.
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2005-12-29, 12:37   
 

Ja mma znowu inny problem .. niby bude mam juz nową ale za to z silnikiem cos mi nie gra... a mam werscje txe ale weź i tu za nimi traf...
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2005-12-29, 14:21   
 

Konrad a co tobie nie gra? Masz txe z 2.0 z 91 roku. No chyba ze masz silnik na gażniku ;)
_________________

 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2005-12-29, 14:58   
 

No nie u mnie też są jaja,
silnik był kiedyś zmieniany to wiedziałem jak kupowałem auto, prawdopodobnie oryginalny silnik ma kumpel od którego kupiłem renie, zorientowałem się przy pierwszej wymianie oleju że coś jest nie tak według katalogu filtrona kupiłem filtr o symbolu OP 540/1, założyłem wlałem olej odpalam, maska podniesiona o tu chlup filtr spadł z gwintu i pół oleju w kanał, mówie co jest jak go wkręcałem wszystko wydawało się ok,
pojechałem do sklepu i do baby co ona mi sprzedała, zabrałem jej katalog i poprosiłem filterek OP 520 na własne ryzyko jak mi kobita powiedziała, okazało sie że ten jest odpowiedni do tego silnika,
więc wygląda na to że mam silnik z lat 4/84 - 6/84 typ J7T715
dla zainteresowanych link katalogu filtrona:
http://www.wixfiltron.com...724&SILNIK1=2.2

ciekawostka: OP 520 pasuje też do Poloneza Caro 1.6 z 1993r :D
_________________

 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2005-12-29, 17:07   
 

hmm wiec jesli sobie zobacze np. oznaczenia filtra oleju to powinienem na 99% rozwiac swoje watpliwosci co do rodzaju silnika? .. lece sprawdzic

no i sprawdzilem.... mala zagadka... czemu mam filtr filtrona op 565???

Ma ktos jakies pomysly jak sie przekonac, ktory dokladnie mam silnik?
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2005-12-29, 17:36   
 

sprawdź dobrze do 25-tek filtron nie robi filtrów oleju o takim oznaczniu ;)
powinieneś mieć OP 540/1
_________________

 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2005-12-29, 19:04   
 

napewno op 565 i na stronie filtrona, gdy sie wejdzie w zastosowania wystepuje taki filtr.... ale nie ma pszypisanej zadnej wartosci z bazy.
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 23