R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-07-05, 11:03
eeetam ja mam MOCNO stukajace przeguby od ponad 2 lat a jeszcze przedemna sporo musialy stukac i jak narazie sie trzymaja dzielnie W komorce mam juz polosie gotowe do zalozenia ale jeszcze sie nie zebralem zeby to zrobic
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
R25: 2165 TX, B29E 1990r Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Sie 2005 Posty: 448 Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-07-05, 16:11
Mi jedna stuka już 30 tys. km, przy spokojnej jeździe jeszcze pociągnie ze 20,
tylko nie dawać po garach na zakrętach, bo może być łup!! i koniec jazdy
R25: 2,2i, GTX, J7T, B29E, składak 94
Wiek: 48 Dołączył: 10 Maj 2005 Posty: 298 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-07-05, 16:30
Jeśli chodzi o stukanie to chyba stukaja przeguby a nie półosie (jak niektórzy piszą )
U mnie lekko stuka prawy przegub bo troszkę jeździłem z rozwaloną manżetą. Więc teraz jazda delikatna (ale bez przesady), czyli noga bez cegły na zakrętach i kontrola osłon przegubów. Przy takiej jeździe jeszcze sporo kilometrow się przerobi.
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-07-05, 16:35
ja swoje nowe-stare polosie bede mial od benzyniaka ilosc rowkow, dlugosc itp sie zgadza, nawet w katalogu InterCars do benzyniakow i do dieselkow maja te same polosie. Roznia sie tylko gruboscia ale to w niczym nie przeszkadza (czy ktos kiedykolwiek z was ukrecil polos w jej srodkowej czesci? na pewno nie ) tym bardziej ze benzyniaki sa mocniejsze i tam latwiej uszkodzic polos np. ostro ruszajac niz w duzo wolniejszym dieslu. Na dniach planuje je wymienic to napisze czy poszlo bez problemow.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
R25: 2165 TX, B29E 1990r Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Sie 2005 Posty: 448 Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-07-05, 16:40
Studys przeguby a półosie, myślę że wszystkim chodzi o to samo czyli stukające przeguby półosi
jak przy przyspieszaniu wrrr to przegub wewnetrzny (krzyżakowy), jak na zakretach trrrr to zewnętrzny,
aczkolwiek wyjątki bywają i na prostej może być wrrr a tu zewnętrzny się odzywa bo przód za wysoko stoi i przegubik pracuje w pozycji nie naturalnej
R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2006-07-05, 17:55
Jeśli chodzi o przeguby to akurat renault ma jedne z mocniejszych i co wiecej wytrzymają...wiec że to jest wada jak pisze kolegaslawek1962 to bzdura jest
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
zgadzam sie w pelni, od wymiany 50 tys temu lewego przegubu mam totalny spokój, choc faktycznie staram sie nie deptac na skreconych maksymalnie kolach. Zero problemów pomimo jazdy przez jakis czas z rozwaloną gumą (zauważylem dopiero na przeglądzie)
_________________ Rachunek jest 16, ty wyjmujesz 20,
każesz wydać do 18 i jesteś wieśniak....
slawek1962 [Usunięty]
Wysłany: 2006-07-06, 16:26
ja mam aktualnie od espace choć są troche inne to nie narzekam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum