Wskazówka prędkościomierza tańczy - dosłownie - skacze sobie w zakresie 5 - 10 km, uspokaja się przy 160/h, już się przyzwyczaiłem, ale może da się coś z tym zrobić? Miałem przekręcany licznik i kumpel mówił mi że może wtedy coś się stało z linką prędkościomierza, jak uważacie?
_________________ Rachunek jest 16, ty wyjmujesz 20,
każesz wydać do 18 i jesteś wieśniak....
gorzej to chyba nie bo mam tak od początku i żyje, nawet już nie zauważam tych drgawek, ale jak by dało się to zrobić to czemu nie. Proszę o wskazówki jak się do tego zabrać, mechanikiem nie jestem, ale dwóch lewych rąk też nie mam...
_________________ Rachunek jest 16, ty wyjmujesz 20,
każesz wydać do 18 i jesteś wieśniak....
R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2006-07-16, 14:12
Najlepiej to rozebrać deske i samemu sprawdzić naocznie... JAk ją odkręcić jest gdzieś na forum... jeśli dobrze pamietam to kolega Zulus to opisał ładnie.. poszukać... rozkręć a wtedy wszystko się wyjaśni
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
Jak wskazówka lata, to linka do wymiany (haczy się w środku). Przerabiałem to już w Sierce, Mancie, Renaulr 21 Nevada... I zawsze pomagało A teraz mam w 2 pozostałych wozach electronique i nie działają
Pismen, ja tak mam po wymianie linki, stara się ukręciła po tym jak licznik stanął w miejscu i nic nie wskazywał, założyliśmy linke od jakiegoś fiata i od tamtej pory lata w przedziale o którym piszesz, z tym że przy dużej prędkości przedział ten zmniejsza się, na początku było tak że przy 80km/h pracowała dobrze, dopiero przy 140km/h zaczęła mocniej, później jak wykreciłem deske to się pofajtało i jest gorzej ale nie przejmuję się tym. Wedłóg mnie to mogą być dwie przyczyny, albo linka nie taka jak należy, albo łoże - w którym koniec linki ma swoje zaczepienie - jest wytarte.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
Qrde nie czuje się chyba na silach zeby sie za to zabierac, a co do latających wskazówek to ostatnio obrotomierz tez lubi sobie poskakac - hops z 1 tys na 6 tys... ale tylko na luzie? Dziwne...
_________________ Rachunek jest 16, ty wyjmujesz 20,
każesz wydać do 18 i jesteś wieśniak....
Pismen, jak obrotomierz to silniczek krokowy siada, albo napięcie na nim jest złe, a jeżeli chodzi o dobranie się do linki prędkościomierza to też się bałem, zabrałem się do tego i "nie taki diabeł straszny jak go malują" więc nie ma się czego bać, a tutaj masz link do posta w którym Zulus bardzo ładnie przedstawia jak się do tego zabrać http://www.renault25.eu/v...ska+rozdzielcza , największy problem będzie z odpięciem linki od zegarów jest bardzo mało miejsca, ale jak masz rączki ginekologa jak ja to dasz rade. Najwygodniej jest odkręcić taką klapke po lewej stronie od kolumnu kierownicy wsunąć tam rękę i kierować się nią do góry w strone zegarów, a dokładniej za nie. Jak już tam dotrzesz będziesz miał takie zgrubienie z metalowym pierścieniem przy połączeniu z zegarami, złapiesz to i pociągniesz jak najmocniej - ale bez przesady - w stronę od zegarów powinno się wypiąć bo to swego rodzaju taka zapinka, mam nadzieje że jasno to opisałem i nie będzie problemów. Acha zapomniałem dodać, że troszke ręce będziesz miał podrapane
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
Pismen, może to coś z napięciem, ja np.: miałem tak, że jak podgłosiłem muze na maksa to obrotomierz latał w rytm muzyki ale nie takie przedziały jak u Ciebie (silnik pracował), takie jest moje zdanie ale warto poczekać co powiedzą inni
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
R25: 2165 TX, B29E 1990r Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Sie 2005 Posty: 448 Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-07-18, 15:58
u mnie też obrotomierz podskakuje na jałowych ale tylko jak silnik jest dobrze nagrzany,
nie wiem wydaje mi się że to coś z modułem zapłonowym jest nie tak,
cewka odpada bo zmieniałem na nową i jest to samo
U mnie skacze ale to jest tak...np jak otwieram szybe to równoczesnie z przycisnieciem guziczka lekko podskakuje obrotomierz( silnik nie pracuje) a jak pracuje to wszystko u mnie good. Nie wiem co to ale nie uciążliwe więc pomysle dopiero jak bede wymieniał linke od predkościomierza
R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2006-07-18, 17:03
U mnie zegary tylko skaczą jak jade szybko po dołach których na naszych drogach nie brakuje... wiec pewnie wina leży gdzieś w tych starych taśmach
... tak pozatym to zadna z tych sytuacji mnie nie dotyczy....
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum