:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
JAK SPRAWDZIC STAN TECHNICZNY TURBINY??
Autor Wiadomość
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-07-03, 17:43   JAK SPRAWDZIC STAN TECHNICZNY TURBINY??
 

jak w temacie...nie rozkrecajac jej oczywiscie... :?:
ktos sie orientuje?
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2006-07-03, 20:38   
 

stan techniczny... hmm to nie jest tak, że można zobaczyc jak samochodzik bardzo dymi ? .. jak wyje... i czy nic sie nie leje;P ... chyba że ktoś zna inne sposoby
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
tomala 
Kandydat na znawcę



R25: 2,1 TD J8S B290 '90rFairway, laguna RT 1,6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 63
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 698
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-07-03, 23:22   
 

Blondas-w Bydgoszczy jest firma która się tym zajmuje i raczej kumaci ludzie tam pracują/kiedyś podawałem do nich telef/ Może jadąc na zlot uda sie umówić na oględziny.

Mi dobrych parę lat temu facet mierzył ciś ładowania wpinając się miernikiem na długim przewodzie pod machę.Siedział obok i w czasie jazdy notował sobie jakieś pomiary.Ale chyba wszystko było ok bo na tym się skończyło.
_________________
Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )

-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch.. :)
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-07-04, 16:08   
 

zapodalem taki topic bo wiem ze napewno sa sposoby zeby w domowy sposob sprawdzic ile turbinka jeszcze polata....
tylko pytanie jakie??
 
 
zeus 
Starszy starszak
zeus



R25: brak r25
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Kwi 2005
Posty: 159
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2006-07-22, 11:44   
 

Takim szybkim sposobem to ściągamy przewód gumowy filtr powietrza>turbo , turbo> intercooler i sprawdzamy czy znajdują się znaczne ilości oleju.
Drugim krokiem szybkiego sprawdzenia jest złapanie palcami końcówek wirnika turbo z lewej i prawej strony tak sprawdzimy ew. luzy czy nie są zbyt duże.
Jeśli jest możliwość to sprawdzamy intercooler czy nie stoi sobie w nim olej silnikowy który przedostał się przez ew. uszkodzone uszczelnienie wirnika turbo.
Podobno jest tak że jeśli po wprawieniu w ruch ręcznie wirnika turbiny da nam metaliczny odgłos to turbina nadaje się do regeneracji
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-07-22, 14:19   
 

dzieki Zeus! wlasnie o takie porady mi chodzilo! slyszalem juz o roznych ale takich nigdy :wink:
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2006-08-04, 13:34   
 

No i jeszcze gwizdanie turbinki.
Jak słychać gwizdanie to niestety uszkodziły się łopatki i wirniczek jest do wymiany.
A reszta to tak jak
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 21