:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Renault 21 Regulacja Zaworów !
Autor Wiadomość
smith
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-10, 11:24   Renault 21 Regulacja Zaworów !
 

Witam ! Jestem tu nowy i mam taki problemik.

Jak wyregulować zawory w RENAULT 21 rok – 87-88

Silnik 2 L Benzyna
 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
Imię: BrownSugar/Twin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2006-08-10, 11:44   
 

Witaj. zajrzyj http://www.renault25.eu/v...lacja+zawor%F3w

moze tam coś znajdziesz
 
 
 
smith
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-10, 11:50   
 

Dokładnie chodzi mi o kolejność ustawienia w tym samochodzie
 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
Imię: BrownSugar/Twin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2006-08-10, 14:34   
 

Nie pomoge Ci, nie mam takich danych.

Ale aby ktokolwiek z forumowiczów Ci pomogł- musisz napisać jaki masz dokładnie typ silnika.
Jesli przypadkowo ten sam motor co w R25, (np. J7R) to na pewno ktoś bedzie wiedział.
 
 
 
studys 
Fachowy forowicz


R25: 2,2i, GTX, J7T, B29E, składak 94
Wiek: 48
Dołączył: 10 Maj 2005
Posty: 298
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-08-10, 22:54   
 

Z tego co wiem to zreguły kolejność jest taka sama ponieważ wiekszość silników pracuje podobnie.
Może w sobote zajrzę do majstra i mi powie,ale to nie jsst pewne.
 
 
 
KicekfromKępice 
Młodzik



R25: honda civic 1.4 90 PS
Wiek: 37
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 45
Skąd: Kępice
Wysłany: 2006-08-11, 00:09   
 

ja przy ustawianiu zaworow nie dbalem o kolejnosc zwracalem uwage tylko na to ktory zawor jest otwarty i ustawialem odpowiednia przerwe. Zawsze bylo oki
_________________

 
 
 
Dekaem 
Starszy starszak



R25: 2069, Turbo DX, J8S H.708, B290, 1991
Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 148
Skąd: Łask; Łódź
Wysłany: 2006-08-11, 00:57   
 

Z tego co wiem to kolejność zapłonu jest taka jak w większości aut z 4 cylindrowym motorem czyli 1-3-4-2 tylko w Reni cylindry liczy sie odwrotnie bo od strony ściany grodziowej (pierwszy od ściany, czwarty od chłodnicy).
Jeśli chodzi o regulację zaworów to kolejność zapłonu nie powinna Cię interesować :-).
Najprostszy sposób to zdjąć pokrywę zaworów i kręcąc wałem patrzeć na dźwigienki zaworów. Jak na 1 cylindrze zawory zaczynają się mijać to ustawiasz luzy na 4, jak się mijają zawory na 4 to regulujesz na 1, jak się mijają na 2 to ustawiasz luz na 3 a jak się mijają na 3 to ustawiasz na 2 cylindrze i jest po robocie :-). Po wszystkim jest dobrze posprawdzać wszystkie luzy jeszcze raz wg tego samego schematu.
 
 
 
fizyk 
Spełniony forowicz
ful łopcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
Wysłany: 2006-08-12, 08:21   
 

ja znam pewniejszy sposób,
ściągnij kopułkę i patrz na jaki cylinder ustawia się palec, jeżeli palec ustawia sie na cylinder X to znaczy ze w cylindrze X jest zapłon mieszanki i tłok powienien być w granicach górnego położenia, a zawor powinny być zamknięte, i w takimto właśnie położeniu ustawiamy zawory na cylindrze X :0

Rada ta nei dotyczy silników z wypalaniem oparów 360stopni po zapłonie, ale tekie wozy nie maja kopułki :D
pozdrawiam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 22