Taaa... Zgadzam się z poprzednikami... jak prędkściomierz jest na lince - trzeba sprawdzić linkę - one mają to do siebie że się ukręcają, albo faktycznie się wypięły (ale zazwyczaj są na solidnym zatrzasku) - chyba że niewprawna ręka ludzka ten zatrzask połamała lub nieumiejętynie nasadziła... A jeśli jest impulsator (umiejscowiony po prawej stronie skrzyni prawie nad przegubem), jeśli poluzuje się blaszka utrzymująca - to impulsator się wysunie (lub wypadnie) i też nie będzie wskazywał... no a na końcu stawiam na wszelkie przetarcia kabelka i luzy na wtyczkach... ale to są najprostrze ustarki i zazwyczja jest za pięknie żeby się to takie proste okazało... najczęściej w naszych autach ustarki bywają poważniejsze pierdółki się nie zdażają
Pozdrawiam
PS: Jak jest dostęp do kanału - to wszystko da się ładnie sprawdzić... i mocowanie linki w skrzyni i impulsator... nie mówiąc nawet że łatwiej jest wykręcić linkę przy skrzyni niż rozbierać dechę...
pozdrawiam
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-08-16, 18:38
Ja mialem dokladnie takie same objawy... jak bylo wilgotno to predkosciomierz dzialal ale po jakims czasie zdychal, potem znowu costam pokazywal i tak w kolko, jak bylo sucho i upalnie to zwykle nie dzialal wcale.
Diagnoza:
zimne luty na plytce predkosciomierza.
Leczenie:
wyjac zegary, wyjac predkosciomierz z nich a z predkosciomierza wyjac plytke (sciezki ma obustronnie wiec bez wyjecia sie nie obejdzie) i przejechac lutownica po wszystkich punktach (a szczegolnie w tych od strony elementow).
Profilaktyka:
(patrz moja stopka)
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum