:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Tombog
2006-08-14, 22:51
Oluś co powoduje takie objawy ?
Autor Wiadomość
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Wiek: 42
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
  Wysłany: 2006-08-14, 16:14   Oluś co powoduje takie objawy ?
 

Pytanko kieruje (na prośbę mojego kuzyna) do naszego kolegi Olusia, który zna się troszkę na czarach związanych z elektryką. Od razu przyznaję, że pytanie nie dotyczy naszej renaty, tylko VW Jetta 1,8, która jest w posiadaniu mojego kuzyna. Do rzeczy, objaw o który mi chodzi jest taki: odpalamy samochód, silnik chodzi sobie spokojnie, ma równe obroty, ale po wciśnięciu hamulca zaczyna nim lekko poszarpywać i obroty spadają (miałem kiedyś taki objaw w R11 i ktoś mi powiedział że coś nie halo z napięciem jest), dzieje się też to czasami jak włączy wentylator od nawiewu. Czy kolega Oluś jest w stanie sprecyzować mi dokładnie gdzie szukać usterki ? Jeżeli tak to bardzo dziekuję z góry za podpowiedzi. :)
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
blondas 
Expert


Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-08-14, 20:34   
 

nie jestem Olusiem ale mialem kiedys podobne objawy w R9 i okazalo sie ze tam cos zawinilo podcisnienie serwa czy jakos tak! auto dodatkowo samo dodawalo gazu :?
gdzies byla jakas nieszczelnosc czy inny diabel
za cholender nie kumam czemu akurat takie byly objawy ale bylo bardzo podobnie :wink:
 
 
mr_simon 
Starszy starszak



R25: 2.8 V6i Z7W B29F 1989
Imię: Renia
Wiek: 41
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 107
Skąd: Dębno
Wysłany: 2006-08-14, 21:13   
 

Najlepiej jakbyś odwiedził to forum http://www.forum.vwgolf.pl a tam na pewno znajdziesz odpowiedź na problem Twojego kuzyna :)
_________________
Zawsze twierdziłem, że francuski dobry jest tylko sex, dopóki nie wsiadłem do Renault 25
 
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Wiek: 42
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-08-14, 22:21   
 

mr_simon, byłem już na tym forum z kuzynem bo szukaliśmy coś na temat jego wersji bo nigdzie nie mogą szczaić co do tego samochodu pasuje, nawet u mnie w sklepie. Wynalazek na maxa jak to niemiec :D. A wracając do tego forum to jest to jedna wielka kicha, nieczytelne, mało przejrzyste, wogóle nie wiadomo gdzie czego szukać. Jednym słowem WIELKI BURDEL NA KÓŁKACH, no może to cztery słowa ale dokładnie opisują to co tam jest. I tam tylko za przeproszeniem Pier%*#ą kocopoły o tuningach i przerabianiu wszystkiego z vIII do VII. Nie poleciłbym nigdy i nikomu tego forum.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
fizyk 
Spełniony forowicz
ful łopcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
Wysłany: 2006-08-15, 15:55   
 

dobrze mówi blondas. to byłaby jakaśnieszczelnosć na serwie i w czasie chamowania silnik zasysa lewe powietrze.Pozdrawiam fizykk
 
 
Oluś 
Spełniony forowicz
oluś


R25: 2.2GTX,1989;Saf2.2,RN,1993;2,5V6Turbo;Espace2
Imię: Czarna, Szafa,
Wiek: 54
Dołączył: 13 Kwi 2005
Posty: 366
Skąd: Lublin/Hvar/Split
Wysłany: 2006-08-15, 23:21   
 

tyle się opisałem i chyba przepadło :( coś się dziś inet muli :(

[ Dodano: 2006-08-15, 23:29 ]
No więc spróbuję jeszcze raz... Można ostatecznie sprawdzić wężyk od kolektora ssącego do servo.
Pompując hamulec zabieramy podciśnienie z kolektora ssącego, ale muszę poczytać - czy przypadkiem nie powinno być zaworka zwrotnego - coby nadmierne pompowanie nie zakłócało pracy silnika... ale z kolei inne objawy świadczą że może to być wina alternatora...
Warto sprawdzić jego napięcie (a jak ma się zaprzyjaźniony warsztat który podłączy tester - to już suuper - to urządzenie mierzy pod obciążeniem i da pewniejsze wyniki o stanie altka), ale warto też przejżeć wszystkie punkty masowe w aucie - w okolicach silnika - czy taśma (lub inny przewód masowy) nie obłamał się, nie przekorodował, łączenia oczyścić i posmarować wazeliną techniczną...
Pozdrawiam :)
_________________
SEA... SEX... SUN...
 
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Wiek: 42
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-08-16, 08:17   
 

dzięki za podpowiedzi, altek odpada bo ostatnio był na pomiarach i napięcie było cacy, więc bedzie trzeba poszukać przy tych wężach i przy masach.

[ Dodano: 2006-08-16, 17:34 ]
oczywiście punkty też przyznam jak się okaże, że mieliście rację :)
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 24