:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
ładowanie
Autor Wiadomość
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-09-22, 20:26   
 

Więc tak byłem dziś u zaprzyjaźnionego elektryka samochodowego. Zostawiłem auto na godzine i ... Otóz przyczyna były..szczotki. Gratuluje wszystkim tym którzy mieli racje. Komutator regulator napiecia i cała reszta jest w porzadku. Pozdrawiam(temat mozna uznac za zamkniety i jak najbardziej pomocny jezeli chodzi o innych :mrgreen: )
_________________

 
 
 
Zwierzak
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-01, 14:12   
 

Hej. mam bardzo podobny problem jesli nie identyczny ;)
pewnie i umnie szczotki padły. Szukałem i szukałem ale nie znalazłem jak sie dostać do tego alternatora i wymienić szczotki.
może juzbyło to gdzieś opisane ale nie znalazłem
znalazłem też to http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=403
hmmm no ale nie wiem jak siędo tego zabrać.

Acha i jak wytłumaczyć po angielsku że sięchce kupić SZCZOTKI DO ALTERNATORA ;) do mojeje reni ??? hmmm ewentualnie na warsztacie żeby tylko to wymienili ???
Czy moze Alternator to w ang. Alternator ;)
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-08-01, 15:40   
 

Zwierzak, po angielsku szczotkotrzymacz jest HOLD BRUSHES (coś takiego najlepiej napisze jakt to się czyta HOLD BRASZES) więc szczotki będą się zwały BRASZES podejrzewam że jak mechaniorowi powiesz to będzie kumał z regułu w zwykłym angielskim nie ma tłumaczenia i trzeba stosować język tzw. techniczny czy technologiczny
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
Zwierzak
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-01, 18:21   
 

Eee czyli te szczotki do alternatora to jakiś szczotkotrzymać tzn, to mam wymienić??:) ... ech pojadęchyba zwyczajnie na warsztat wytłumacze im co siedzieje i niech wymieniają to co potrzeba ;) wiesz oni też tu nie wszyscy mówią po angielsku ;)
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-08-02, 08:55   
 

Zwierzak, eee szczotkotrzymacz to jest oddzielna część (ta która trzyma szczotki) i szczotki też inna część, bez problemu można wymienić same szczotki to jest tylko kwestia wylutowania starych i wlutowania nowych
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
krk800 
Częsty forowicz
Trójnitrotoluen



R25: 2000 cm, GTS, J6R, B297, 1989, + LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 240
Skąd: Legnica-dolnyśląsk
Wysłany: 2006-08-04, 20:53   
 

to nie takie proste wylutować stare szczotki. u mnie na przykład luty do szczotek zalane są silikonem. nie widać gdzie są, i kiedy próbowałem dostać sie do lutów, wycinajac silikon to uszkodziłem układ i dupa
_________________
Swoimi wypowiedziami nie zamierzam nikogo obrazic. Pamiętaj jednak, że mam prawo do własnego zdania i zamierzam je wyrażac publicznie. Jeśli Ci się nie podoba nie musisz wcale go czytac.

Piotrek (krk800)
 
 
 
Pismen 
Gaworek


R25: 2,2 TX J7T B29B 1989
Wiek: 41
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 25
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2006-08-08, 18:18   
 

kicek napisał/a:
witam, miałem to samo całkiem niedawno zapaliła mi sie kontrolka od ładowania, niestety poza rodzimym miastem Lublinem czyli - wawa, znajomych brak, alternator zdechł, zapłaciłem 350zł za wymiane alternatora na regenerowany i gra i buczy :)

Miałem taką samą sytuacje, tyle że w Holandii gdzie za sam wjazd na kanał płacisz 50 jurków, puźniej diagnoza, naprawa i wychodzisz goły... Znalazłem na szrocie piękny i błyszczący, z naklejką "remanufactured in POLAND", hehhehehhehe :mrgreen: . Był jak nowy, zapłaciłem 20 E i 10 koledze mechanikowi żeby mi to zamocował. Dzisiaj bym sie nie cykał i zrobił to sam, to naprawde łatwe
_________________
Rachunek jest 16, ty wyjmujesz 20,
każesz wydać do 18 i jesteś wieśniak....
 
 
 
fizyk 
Spełniony forowicz
ful łopcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
Wysłany: 2006-08-12, 09:04   
 

tak tak pracowałem w serwisie i zawsze wymienialiśmy szczotkotrzymacz ze szczotkami, ale spokojnie można (samemu) dobrać szczotki i przelutowac, bo w szczotkotrzymaczu jest czasami regulator napięcia a to jest rzecz ktura jest albo zepsuta albo dobra i żadko zależy od zućycia szczotek:)
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-08-12, 09:21   
 

krk800 napisał/a:
to nie takie proste wylutować stare szczotki. u mnie na przykład luty do szczotek zalane są silikonem. nie widać gdzie są, i kiedy próbowałem dostać sie do lutów, wycinajac silikon to uszkodziłem układ i dupa
, no jak już się nie da samych szczotek to razem ze szczotkotrzymaczem wymienić, koszt maksymalnie do 65zł za szczotkotrzymacz
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
Oluś 
Spełniony forowicz
oluś


R25: 2.2GTX,1989;Saf2.2,RN,1993;2,5V6Turbo;Espace2
Imię: Czarna, Szafa,
Pomógł: 6 razy
Wiek: 54
Dołączył: 13 Kwi 2005
Posty: 366
Skąd: Lublin/Hvar/Split
Wysłany: 2006-08-14, 16:18   
 

znowu wtrącę swoje 3 grosze... Otóż moi mili panowie - najczęściej wymiana samych szczotek (bądź szczotkotrzymacza) to manewr krótkotrwały lub żaden... Niestety lecą też pierścienie w alternatorze...
Najlepszym rozwiązaniem jest regeneracja całego Altka... polecam zakład w Lublinie przy ul. popiełuszki (na tym krótkim odcinku do Racławickich...) - zregenerowali altka za chyba żebym nie skłamał (pod koniec zimy tego roku) 180 peelenów... Ale zrobili wszystko - łożyska, szczotki i pierdzienie... :)
hula do dziś jak na razie ;)
_________________
SEA... SEX... SUN...
 
 
 
fizyk 
Spełniony forowicz
ful łopcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
Wysłany: 2006-08-16, 20:06   
 

no kolego jak ja mam dać 180zł za remont "w razie czego" a wymienić szczotki za 20 zł to wole jednak wymienić szczotki.
To tak jakgym przy regulacij zaworów od razu wymieniał uszczelke pod głowicą..zbędny koszt i robota.
Pozdrawiam :)
 
 
Zwierzak
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-16, 21:31   
 

uff a mi się udało w koncu to wymienic ;) mialem szczescie akurat znajomi jechali z polski do belgi i te szczotki z calym kompletem kosztowaly ok 50 zl a nie 50e ;)
a wymiana faktycznie baNALNA ;) DZIEKI WSZYSTKIM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 26