Jak wspominałme w shout-boxie, walczyłem dzisiaj Abs-em, zaczałem od przekaxnika, zdjąłme zbiorniczek, wypiąłme wtyczke no i mam przekaźnik przed sobą. I co dalej? Po pierwsze to ona wygląda jak nówka sztuka, sniedź zauważyłem na konektorkach przy kostce, ale wracając. Jak rozebrać ten przekaźnik? Nie miałme za bardzo warunków do kombinowania, ale następnym razem musze go rozebrać. Tą cześć z widełkami wyciągnąc z obudowy? Troche mnie to przeraziło, a i wyjaśniłem sobie wszystko co do jego przeszłości:)
Mianowice kiedy przetarł sie przewód przy jednym kole to Abs łapał lewą mase i działał bardzo intensywnie, beż przekaźnika (podejżewam) No i w pewnym momencie, coś zaczeło się knocić (czytaj swiecic kontrolka) Wtedy zaizolowałem przewód i kontrolka zaczeła zapalac sie zaraz po ruszeniu. Podejżenia kieruje włąsnie na ten przekaźnik i tu moja prośba:) Czy ktoś z Łodzi (posiadacz bolidu ze sprawnym Abs-em) zechciałby spotkac sie ze mną i na chwile pożyczyć przekaźnik
A czy podłączenie pod komputer pomoże w ustaleniu co jest nie tak z ABS`em? Bo u mnie kontrolka pali sie cały czas, nawet jak odpalę auto to nie gaśnie. Od czego zacząć, bo ABS by się przydał a nie działa, zresztą nie lubie jak coś nie działa a ma działać.
_________________ Zawsze twierdziłem, że francuski dobry jest tylko sex, dopóki nie wsiadłem do Renault 25
R25: sympatyk ( po sprzedaży Reni )
Wiek: 65 Dołączył: 10 Lut 2006 Posty: 19 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2006-08-12, 22:20
Mnie się kiedyś palił całą zimę, szukałem przyczyny w układzie ABS a okazało się wiosną jak do końca siadł alternator, że ABS był po prostu odłączony z powodu niedoboru prądu ( na tyle małego, że jeszcze nie świeciła kontrolka od ładowania) Jak swieci ABS to trzeba sprawdzić także prąd ładowania.
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 43 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-08-16, 19:09
mozliwe, ABS potrzebuje sporo pradu i jesli zmierzy ze jest go za malo to sie wylacza i swieci kontrolka. Podobnie jest z automatycznymi skrzynami biegow.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
Dokładnie tak jest ale sprawdz tez przekaźnik pod zbiorniczkime wyrównawczym płynu chłodniczego. Ja z kolei znowu mam problem. ABS wyłączał sie po przejechaniu kawałka a później kawałeczka....A teraz nie wyłącza sie ale działa nienormalnie. Uruchamia sie przy każdym chamowaniu a auto coś jakby miało zaraz sie rozpaść. Czy to wina amorków czy coś nie tak jest z ABS-em
Pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego tam jest przekaxik od abs-u, wydaje mi sie że przy uszkodzonych czujnikach kontrolka zapali sie dopiero po ruszeniu....
Sam już nie wiem, jak to jest z tym ABS`em u mnie. Jak wsiadam do auta odpalam to wszystko gaśnie, jak ruszę i ujadę trochę to się zapala innym razem, po odpaleniu od razu się zapala. No i bądź tu mądry.
_________________ Zawsze twierdziłem, że francuski dobry jest tylko sex, dopóki nie wsiadłem do Renault 25
A czy ktoś na forum próbował zdiagnozować ABS np w ASO.
U mnie znowu ABS padł i nie chce działać. (też mnie wkurza że coś nie działa)
PS
Patryk we wrześniu będę miał Renię przy sobie, mam dwa takie przekaźniki możemy coś pokombinować.
Na razie rozłóż ten swój. Jak piszesz że miałeś przetarty przewód to może coś się przepaliło. W tym przekaźniku jest taka blaszka która pełni rolę bezpiecznika, może się przepaliła.
Patryk we wrześniu będę miał Renię przy sobie, mam dwa takie przekaźniki możemy coś pokombinować.
Na razie rozłóż ten swój. Jak piszesz że miałeś przetarty przewód to może coś się przepaliło. W tym przekaźniku jest taka blaszka która pełni rolę bezpiecznika, może się przepaliła.
OK dzięki, właśnie tak zrobie, tylko jak wyjmowałem go pierwszy raz to za bardzo nie wiedziałem jak zabrać sie do rozbierania...ale sprobuje jeszcze raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum