moze ktos z Was wie jakie cisnienie ma pompa paliwa w 2.1 TD?? tylko ze moja renia niestety nie ma turbiny i pompa nie jest do tego przystosowana a tak sie sklada ze mam identyczna pompe jak w reni od VW tylko nie wiem czy cisnienie jest to samo
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-08-21, 21:50
chodzi ci o cisnienie paliwa jakie jest podawane na wtryski? Jesli tak to wtryskiwacze maja cisnienie robocze 130bar (+8bar max) dla silnikow J8S 706 i J86 738.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
Ostatnio zmieniony przez Zulus 2006-08-21, 22:30, w całości zmieniany 1 raz
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-08-21, 22:30
J8S = diesel 706 i 738 to oznaczenie szczegolowe silnika - oznaczaly rozne wersje tych silnikow np. czy ma turbo itp. Zobacz zakladke Modele na naszym portalu tam zobaczysz roznice w parametrach pomimo ze samo serce silnika jest takie samo. Ty zapewne masz 738... Musisz znac numer pompy wtryskowej wtedy bedzie wiadomo na 100% co tam masz pod maska.
Jestes pewny ze inna pompa bedzie dobra? A co ze srednica kola rozrzadu, katem wyprzedzenia wtrysku itp?
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
a ja bym bardziej pomyslał nad załatwieniem jakiejs turbinki.chocby dla tego ze bedzie sie lepiej jezdziło.bo kombinacje z pompą moga sie czasami zakonczyc niezbyt po twojej mysli.
Zdecydowanie szukaj po szrotach turbinki.
Zdzwoń tutaj może zdejmą i ci sprzedadzą: http://kepax.pl/product_i...oducts_id=22099 .
Kupowałem od nich silnik i jest oki.
Kiedyś widziałem turbinkę za 500 zł.
Spróbuj jeszcze pod 042 678 20 61 to sklep w Łodzi Franc-mot z używkami i nowymi częściami. W korytażu leżał u nich cały 2,1 td.
Poszukaj tej turbinki zawsze to parę kucy więcej.
Co do pompy to jedynie po oznaczeniach i danych katalogowych Boscha. W każdym serwisie pomp powinieneś takie informacje bez trudu dostać.
Sprawdź czy od innych modeli nie będzie pasować: Trafic, Espace, Safran.
OPgólnie powodzenia. Ja bym szukał turbinki. trochę już tych renatek po Polsce się turla a i na szrotach można coś upolować.
Ja mam od Safrana i musiałem cały dół zmienić + wyjście na filtr oleju.
Turbina np była inna (inny kolektor i wyjście spalin pod innym kontem.
Podobnie może być tutaj. Popytaj po szrotach i sklepach z używkami.
Pytanko:
Jak masz rurę podłączoną. Przy turbinie masz przecież inny kolektor a i dojście rury jest od spodu do turbinki.
Może masz założony kolektor od dieselka. Pamiętaj w takim razie o kupnie właściwego kolektora i pierwszej rury do wydechu.
Z turbinką zawsze to 86 kucyków. Powodzenia.
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-08-24, 13:38
Oleks: nie przeczytales dokladnie calego watku od poczatku Ten silnik wczesniej mial turbine a ze wyzionela ducha to zostala wymontowana i zaslepiona dziura po niej. Kolektor wydechowy i cala instalacja olejowa i chlodzaca pozostala bez zmian.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
silnik jest od trafika.ale trafik nie miał turbiny .był inny kolektor wydechowy.został wsadzony do reni a osprzet dołozony ze starego silnika , tak wiec z załozeniem turbinki tam nie będzie problemu stara turbinka została tam rozebrana został tylko korpus zaslepiony z jednej strony.i pompa tez jest od starego silnika.szukaj tylko turbiny.W KOBYLNICY na szrocie chyba on daniels sie nazywa chcieli za 500 zł z gwarancja ze jest sprawna, popytaj tam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum