:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Żywotność silnika 2.8 V6 12V
Autor Wiadomość
mr_simon 
Starszy starszak



R25: 2.8 V6i Z7W B29F 1989
Imię: Renia
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 107
Skąd: Dębno
Wysłany: 2006-08-25, 13:58   Żywotność silnika 2.8 V6 12V
 

Jak jest z żywotnością tego silnika - 2.8 V6 12V z 1989r.? Czy to udana jednostka czy nie? Otóż nie mogę dojść jaki moja Renia ma przebieg, licznik pokazuje zaledwie 115.000km (słownie: sto piętnaście tysięcy kilomtrów) co na 17 letnie auto to chyba trochę nie możliwe (ale zdarzają się wyjątki np. mój ojciec ma Escorta z 1991r. od nowości i to tego czasu przejechał jedynie 160.000km), jeżeli liczniki w Reniach po przejechaniu 300.000km resetują się i idą od początku to przebieg mojej Reni wynosi 415.000km i w to jestem w stanie uwierzyć. Co do silnika to chodź przejechałem zaledwie 2000km to zauważyłem, że: nie bierze oleju, stan jest taki sam jak był, ciągnie dobrze, prędkość maksymalną jaką udało mi się rozwinąć to około 210km/h (poprzedni właściciel zamknął licznik (240km!) i zapaliła mu się kontrolka OVER SPEED), spala na trasie 7,2l. przy jeździe 80 - 120km/h, jest suchy, czasami dzieje się coś z obrotami, ale ten problem się kończy jak zaświci się kontrolka od problemu z elektroniką (ta z "piorunami") podłączenie pod komputer załatwi sprawę. Jestem zadowolony z tego auta. Czy ktoś z was też pochlebnie wypowie się na temat tego silnika?
_________________
Zawsze twierdziłem, że francuski dobry jest tylko sex, dopóki nie wsiadłem do Renault 25
 
 
 
fizyk 
Spełniony forowicz
ful łopcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
Wysłany: 2006-08-25, 20:00   
 

ja mam taki silnik i gdzieś czytałem ze to są dość trwałe silniki PRV (peugeor renault volvo)
trzeba uważać aby ich ine przegrzać bo lubią sie przegrzewać ale są bardzo trwałe i cieżko je zniszczyć :Dale pamietaj..polak porafi:>
a co do przebiegu. mój według licznika ma 270 tysięcy i też nie biże grama oleju (a ostatnio na oleju przejechałm 17tysięcy, wiem ze za duzo no ale finanse:( ) no i nie ma zbędnych pasków rozrządu, są łańcuszki :)
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-08-25, 20:14   
 

Nie znam silnika 2,5, ale 2,8 jest dla mnie rewelacyjny. Żadnych problemów, łańcuszki, w zasadzie bezobsługowy. Rewelacja dla mnie. 290000 ma na zegarku i chyba nie ma dość jazdy. ( tfu, tfu ;) )
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-08-26, 10:48   
 

Moj dopiero jest dotarty....160 000km i grama oleju nie bierze....
swoja droga nie slyszalem zeby ktos remontowal ten silnik z powodow innych niz blad w urzytkowaniu :roll:
Ostatnio zmieniony przez Tombog 2006-09-27, 10:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-09-03, 23:02   
 

Ale bardzo ciekawe co piszesz że poprzedni właściciel jechał 240 zwykłą V6?!
_________________

 
 
mr_simon 
Starszy starszak



R25: 2.8 V6i Z7W B29F 1989
Imię: Renia
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 107
Skąd: Dębno
Wysłany: 2006-09-04, 07:21   
 

gzara napisał/a:
zwykłą V6?!


Może jest niezwykła ;) jeszcze tego nie sprawdziłem, ale może sprawdze wyjadę na autoban i zobaczę jak zapala sie OVER SPEED po przekroczeniu 240km/h
_________________
Zawsze twierdziłem, że francuski dobry jest tylko sex, dopóki nie wsiadłem do Renault 25
 
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-09-04, 08:01   
 

a over speed to nie jest przypadkiem kontrolka od tempomatu?;> Bo nie wydaje mi sie żęby zapalała sie kiedy śmigasz na maxa :roll:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 22