no niestety renia nie chodzi. Zaczela mi ladnie leciec po tym jak jej troche wstawilem ale ciezko palila. Dzisiaj juz stoi na parkingu i nie odpala. Silnik łapie ale nie moze zaskoczyc co to moze byc???
Może świece żarowe.
Sprawdź
Rozłącz kabelki od świec i drugim kabelkiem sprwdź jedną po drugiej.
Jeżeli w momencie podłączania świeczki jest iskrzenie to znaczy że świeca jeszcze żyje.
Ponadto wciskanie gazu w momencie odpalania nic nie daje a jedynie pogarsza całą sprawę. Jeżeli zaskakuje to tylko delikatnie gazu i coś powinno się zacząć dziać.
Ale objaw jakby ci świece padły.
No i pytanie co masz na myśli pisząc :
KicekfromKępice napisał/a:
Zaczela mi ladnie leciec po tym jak jej troche wstawilem ale ciezko palila.
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-09-21, 16:10
oleks napisał/a:
Jeżeli w momencie podłączania świeczki jest iskrzenie to znaczy że świeca jeszcze żyje.
oj nie zupelnie... to ze swieca pobiera prad to nie znaczy ze dziala tak jak powinna. Najpewniejszym testem jest wykrecenie kazdej pokolei i podlaczenie jej do akumulatora bezposrednio - powinien sie rozgrzac caly czubek swiecy. Jesli rozgrzewa sie w innym miejscu lub wogole to swieca do wyrzucenia.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
dwie spalone swiece silnik bedzie sie odzywał ale nie zapali,podobnie bedzie jesli układ sie gdzies zapowietrzył ciekawi mnie tez co miałes na mysli mówiac[/quote]Zaczela mi ladnie leciec po tym jak jej troche wstawilem ale ciezko palila.jak zapowietrzył sie układ to niestety ale tylko cholowanie moze uruchomic silnik.
wstawilem- troche jej powciskalem gazu przeciagnolem na niskich biegach na 3 biegu do 100km/h i po tym juz szla jak burza i przestala tak okrutnie kopcic
O, to znaczy że przeczyściłeś wtryskiwacze i przestały lać.
No a jak teraz. Coś z propozycji pomogło?
Jeżeli nie ruszałeś pompy to przy sprawnych świecach powinien zapalić.
no jeszcze nie probowalem ale wczesniej wykrecilem dwie swiece bo jest dosc dobry dostep to jedna byla mokra a druga suchutka. A ile gdzies kosztuja takie swiece??
Dwa dni temu też wymieniłem u siebie/by zimą nie było niespodzianek/. Wstawiłem
czeską ISKRE po 15zl/szt. Jak znajdę opak. to podam numer
Patrząc od str chłodnicy- do tych 2 świeć dostęp jest najgorszy.Wykręc wtryskiwacz /ten
przy pompie wtrysk./ i przewody wys. ciś.-będzie ci łatwiej dojsc do świec.
Powodzenia.
Podaję symbol wg ISKRY: 11.721.002- 11V 034
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
Świece to nie jest duży wydatek.
Nie ma też sensu wymieniać wszystkich. Sprawdź na akumulatorze każdą po kolei i wymień tylko te co nie działają.
No i posłuchaj Tomali wyjęcie wtryskiwacza ułatwi problem z tą świecą przy pompie.
Ja w celu sprawdzenia i zaoszczędzenia roboty sprawdzam je przy pomocy akumulatora. Jak nie iskrzy w momencie dotknięcia kabelkiem to definitywnie do wymiany. (tylko sprawdzaj każdą z osobna) Obawiam się że u ciebie co najmniej jedna z pozostałych jest do wymiany.
Kiedyś wymieniłem komplet i po dwóch miesiącach padły mi dwie. Wymieniłem na stare i śmiga do tej pory.
wymienilem narazie jedna i jakos pali da sie jezdzic
wg mnie lepiej sprawdz która jeszcze jest niesprawna i wymień.Szkoda poduszek pod silnikiem i samego silnika.
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
Koniecznie zrób resztę.
W momencie odpalania dla silnika jest to duża trudność. Normalnie jest tak że cylinder bez świecy nie pali dopiero jak dasz mu obroty to zaskoczy. Jak nadal ci ciężko odpala to znaczy że chyba dwie jeszcze masz padnięte. U mnie tak było że przy jednej nic nie czułem, przy dwóch odpalał jak traktor i dopiero jak padła trzecia to przestał odpalać.
Na dwóch cylindrach są bardzo duże przeciążenia w układzie korbowo-tłokowym (silnik szarpie aż chce z poduszek się urwać) i prowadzi to do szybszego zużycia i awarii.
Skontroluj pozostałe świece i wymień.
ostatnio wykrecilem swiece u siebie i juz sie nie nadawaly do ponownego uzycia
a przynajmniej jedna, no nic, kupilem nowe i chodzi, ale mam wrazenie ze gorzej niz na starych poki chodzily, moze wiecie dokladnie jakie parametry powinny miec u mnie swiece??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum