Witam ponownie wszystkich. Mam nowy problem, Robilem remont, wymienione tuleje pierscienie panewki i glowica po regeneracji.. Zalatwilem nowy komputer, odpalam i jest ok, zrobilem 100km. Auto bardzo dymi na niebiesko więc zdjolem kolektor ssący atam w każdym kanale olej oraz w kolektorze skąd on się tam wzią niewiem czy uszczelka bo przez pierscienie to chyba raczej niemógl się tam dostac?? uszczelniacze tez wymienilem. Moze ktos cos wie naten temat???
Słyszałeś o czymś takim jak odpowietrzenie skrzynki korbowej.
Ze skrzynki korbowej idzie gumowy wąż do kolektora ssącego. Jeśli w skrzynce jest nadmiar oleju to zostaje rozchlapany i zaciągnięty przez gumowy wąź do kolektora ssącego. Włącz silnik i odkręć korek wlewu oleju. Zobacz jak się olej zachowuje przy włączonym silniku.
_________________ Swoimi wypowiedziami nie zamierzam nikogo obrazic. Pamiętaj jednak, że mam prawo do własnego zdania i zamierzam je wyrażac publicznie. Jeśli Ci się nie podoba nie musisz wcale go czytac.
Piotrek (krk800)
sherman [Usunięty]
Wysłany: 2006-10-08, 17:06
odkręcilem korek wlewu odpalilem, i mi się wydaje ze wszystko ok. A niby jak ten olej powinien się zachowywac??
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-10-08, 21:51
Sprawdz droznosc rurek gumowych laczacych miske olejowa, pokrywe zaworow i kolektor ssacy. Byc moze ktoras jest zatkana i ci olej nie odplywa do miski.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum