Wysłany: 2006-12-04, 12:56 Kontrolka ładowania i STOP migocze
Witam wszystkich .
Mam taki dziwny denerwujący bardzo problem w czasie jazdy całkiem losowo
zapala się kontrolka ładowania akumulatora i lampka STOP .Po chwili gaśnie albo
tak sobie migocze.
Strasznie mnie to denerwuje , nie jest to zależne od obciążenia elektrycznego,
akumulator jest Ok nie traci mocy .
Proszę o podpowiedż co wywołuje ten efekt , czy jest uszkodzony jakiś czujnik czy
zaczyna sie robić problem z alternatorem lub paskiem
Witek S, jak akumulator nie traci mocy to alternator powinien być dobry. Sprawdz połączenia przewodów przy alternatorze może jakieś zimne luty albo śniedź wtargnęła na drogę. Może przewody się lekko obluzowały.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
R25: 2150,TX,J7R,1992
Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 36 Skąd: radom
Wysłany: 2006-12-04, 15:12
Ja mam podobny problem z tą kontrolką,z tą różnicą że u mnie się żarzy gdy włącze np.ogrzewanie szyby lub otwieram szybę czyli w momencie zwiększonego obciążenia elektyrycznego.Jeżdżę tak odkąd kupiłem ten samochód czyli jakieś 3 miesiące ale chyba trzeba by się tym zająć.A i bym zapomniał.Gdy ta kontrolka się zapala to obrotomierz dostaje jakieś dziwne impulsy i wskazówka lata jak prędkościomierz w Żuku.
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-12-04, 16:42
Witek S, ja tak mialem jak mi sie poluzowala wtyczka przy alternatorze (ta do ktorej wchodza dwa kabelki), pomogl niezawodny Kontakt 60 oraz lekkie dogiecie wsuwek. Od tamtej pory spokoj. Jesli nie pomoze to alternator do przegladu...
david, Tombog ma racje - sprawdz szczotki i oglnie altek.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
Tak - popieram przedmówców Szczotki do wymiany i najprawdopodobniej pierścienie też... Tu nie ma co oszczędzać bo się zemści w najmniej odpowiednim momencie... Jak już będzie Altek w serwisie - to niech robią wszystko - łożyska, pierścienie i szczotki... Potem spokój błogi na lata A koszt nie jest jakiś poważny takiej naprawy... W Lublinie mam serwis który Altka mi robi w granicach 170 - 200 zł. i mam spokój świety
R25: na razi nie mam Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 248 Skąd: Zamość/pruszków
Wysłany: 2006-12-04, 17:32
ja ostatnio za zabieg wymiany pierścieni i regulatora ze szczotkami dałem 70 zł, nie wymienili tylko łożysk
_________________ Ja chcem mieć swoją Renie !!!
Rychuluki [Usunięty]
Wysłany: 2006-12-22, 09:22
Ja też miałem ten problem. działo mi sie identycznie jak to opisujecie i całkiem niedawno padł mi rozrusznik, od tego czasu jeszcze nie widziałem żeby mi się zapaliły te kontrolki (być może tego nie zauważyłem z przyzwyczajenia ale jestem raczej na 100% pewien).
P.S. Rozrusznik dałem do regeneracji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum