:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Renault 21 1.7 Problem z automatem ! Bardzo prosze o pomoc.
Autor Wiadomość
Rider
[Usunięty]

  WysÅ‚any: 2007-01-05, 18:37   Renault 21 1.7 Problem z automatem ! Bardzo prosze o pomoc.
 

Witam wszystkich.

Wiem ze to co prawda forum R25 jednak moze ktos bedzie mi w stanie pomoc.
Otoz problem polega na tym ze w czasie jazdy z wlaczona duza iloscia odbiornikow pradu (dmuchawa, wycieraczki, radio) skrzynia zaczyna szalec - tzn. zaczyna szarpac :(
Mruga takze kontrolka ladowania - co ciekawe tylko w czasie jazdy. Na postoju moge wlaczyc wszystko i nie mrugnie nawet przez ulamek sekundy.
Skrzynia jest po remoncie i ma przejechane max. 4000 km. Akumulator - nowka ze sklepu.

Bede wdzieczny za kazda pomoc. Z gory dzieki !
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
ImiÄ™: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
SkÄ…d: Lublin/Warszawa
WysÅ‚any: 2007-01-05, 18:45   
 

Alternator do regeneracji. Powinno skończyć się na wymianie szczotek.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmowÄ… ze mnÄ… skontaktuj siÄ™ z lekarzÄ… lub farmaceutem
 
 
 
Rider
[Usunięty]

WysÅ‚any: 2007-01-05, 18:48   
 

Tombog - dzieki za odpowiedz. Ale czy wtedy kontrolka ladowania nie powinna mrugac takze na postoju ?
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
ImiÄ™: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
SkÄ…d: Lublin/Warszawa
WysÅ‚any: 2007-01-05, 19:36   
 

W początkowej fazie nie. Właściwe dla końca szczotek jest właśnie zapalanie się kontrolki ładowania podczas zwiększania obrotów. Potem, jak szczotki są coraz krótsze, zapali ci się również na postoju :D. Przygazuj ją na postoju, powinna się zapalić kontrolka. Skrzynia ci głupieje, bo elektronika jest bardzo podatna na zmiany napięć.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmowÄ… ze mnÄ… skontaktuj siÄ™ z lekarzÄ… lub farmaceutem
 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
ImiÄ™: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
SkÄ…d: Siedlce
WysÅ‚any: 2007-01-05, 19:53   
 

widocznie podczas jazdy jest wiekszy pobor pradu niz na postoju lub przy wyzszych obrotach silnika szczotki w altku nie maja dobrego kontaktu z komutatorem i stad takie objawy.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
WysÅ‚any: 2007-01-05, 19:56   
 

No a automaty są bardzo podatne na zmiany w prądzie. Jak mam włączone ogrzewanie tylnej szyby i szyby docisne i domykam dalej to wrzuca mi się tryb awaryjny.
_________________

 
 
Rider
[Usunięty]

WysÅ‚any: 2007-01-05, 21:16   
 

Dzieki wielkie wszystkim za odpowiedzi i cenne info. :)
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 21