:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
ktory silnik w r25 jest najlepszy
Autor Wiadomość
ferbi
[Usunięty]

  Wysłany: 2007-01-09, 22:12   ktory silnik w r25 jest najlepszy
 

ciekawi mnie jedno ktory silnik jest najlepszy w naszych pieknych renatkach V6 ma moc ale zdaje mi sie ze nie jest wytrzymaly diesel to diesel tak zwany zamulacz.Silnik 2,0 slaby jak na taka mase 2,2 i tu jest pytanie ktory silnik jest niezawony albo najwytrzymalszy. pozdrawiam ferbi
 
 
blondas 
Expert


Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2007-01-09, 22:16   
 

FERBI
TEMAT NIE ZGODNY Z REGULAMINEM FORUM
Ostatnio zmieniony przez Tombog 2007-01-09, 22:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2007-01-10, 00:36   
 

Niech Adminos przeniesie temat w dobre miejsce i sobie popiszemy sam jestem ciekawy .. narazie sie wstrzymam od osądów :mrgreen:
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2007-01-10, 08:19   
 

Jeżeli nie patrząc na awaryjność, a tylko pod kątem mocy to podejrzewam, optymalnym motorem do masy naszych reni będzie 2,8 V6 (170 KM), a najlepszym chyba każdy się domyśla bo ostatnio głośno u nas na forum o tym to 2,5 V6 (205 KM) Turbo. No i zamiast tych 2.2 (107KM) mogli montować 2,0 12V(137 KM).
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
harius1 
Młodzian


R25: 2L, TXI, J7R, B29202, 1991
Wiek: 62
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 57
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2007-01-10, 12:04   
 

to zależy jak kto jezdzi i czego oczekuje osobiście polecam 2,0 12V te 137 KM wystarcza auto nie jest mułowate,jest zrywne a spala w granicach rozsądku :)
_________________
automat to fajna bryczka
 
 
Zeb 
Częsty forowicz
domorosły mechanik, abstynent


R25: na razi nie mam
Wiek: 50
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 248
Skąd: Zamość/pruszków
Wysłany: 2007-01-10, 12:50   
 

Ja bym pochwalił silniczek 2.2 (120 patataji) - bez katalizatora taki jak w Reni Studysa był
_________________
Ja chcem mieć swoją Renie !!!
 
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2007-01-10, 13:21   
 

panowie ale trzeba wziąść pod uwagę, że część z tych koni które są/były pod maską umarła :) więc przystańmy na tym, że optymalny jest 2.8 V6. O proszę chyba katalog BOSALA poprawili bo pokazywało że 2.2 z katem miało 107KM a teraz jest 110KM.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2007-01-10, 21:55   
 

Taki temat już był. Najlepszy silnik tak całokształtnie biorąc pod uwagę awaryjność moc spalanie serwis itd są 2.0 i 2.2. Bardzo trwałe dość mocne, nie ma problemu z dostępem do silnika. 2.9 i 2.5 są bardzo fajne bo mocne ale są bardziej awaryjne niż w.w. do tego naprawa tego silnika do zmora. Do tego spalanie jest oczywiście większe. Optymalny by się wydawał 2.0 12v mało pali, mocny, dużo miejsca wkoło silnika ale jest to chyba najbardziej awaryjny silnik montowany w reni. Bardzo częste są usterki głowicy. A do tego jest to jeden z żadszych silników. Diesli nie znam.
_________________

 
 
Oluś 
Spełniony forowicz
oluś


R25: 2.2GTX,1989;Saf2.2,RN,1993;2,5V6Turbo;Espace2
Imię: Czarna, Szafa,
Wiek: 54
Dołączył: 12 Kwi 2005
Posty: 366
Skąd: Lublin/Hvar/Split
Wysłany: 2007-01-10, 22:44   
 

To zależy co Kolega ma na myśli... Ja osoboście lubię silniki 2.2 w tym modelu - mają dobrze dopasowaną moc i są niskoobrotowe... Przez co w miarę oszczędne... Choć 12 zaworów nie jest już takie ekonomiczne... No wiadomo powszechnie - V6 mają piękną kulturę pracy... A co do ropniaków - to turbina zarzyna silnik... Ale bez turbiny - to osiągi jak polonez....
_________________
SEA... SEX... SUN...
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2007-01-10, 23:36   
 

Koledzy chwalą sobie znane jednostki, więc i ja swoje 5 groszy dodam :D
Miałem silnik J7R i nie mogę mu niczego złego zarzucić. Bardzo ekonomiczny, trwały, mocny, tani w serwisowaniu i eksploatacji. Przybył do mnie z przebiegiem około 150 000 km, a zakończył karierę z przebiegiem około 30m0 000 km i nie dlatego, że padł tylko z powodu padnięcia budy i zawieszenia. Renia wraz ze mną przeżyła 2 potężne dzwony i musiała skończyć na złomie. Silnik nadal czeka na budę gotowy do dalszej pracy :D
Od czasu jednak, gdy zakupiłem renię z silnikiem 2,8 V6, uważam ten silnik za najlepszy. Od 3 lat nic przy nim nie ma do roboty, poza świecami, kablami i takimi właśnie duperelami, a o rozrządzie zupełnie zapomniałem, że jest takowy :D

Słowem, każda sroka swój ogon chwali, ale trzeba przyznać, że w R25 silniki były naprawdę dopracowane. Może rzeczywiście poza 12V, ale jednak głowy za to nie dam ;)

Dziwne też, że niektórym uszczelki lecą bez względu na to jaki silnik mają :D
No Comments ;)
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2007-01-10, 23:45   
 

Tak naprawde to najlepiej by powiedziala osoba, ktora jezdzila wszstkimi silnikami (a i tak kazdy ma swoje upodobania).

Tak sobie mysle, ze nie uda sie wybrac jednoznaczenego zwyciezcy... kazdy z nich ma cos w sobie:) Moj silnik mnie zaskakuje nadal, przezyl wiele... a wyglada, ze jak z czasem wywale gaz to przezyje jeszcze wiecej.

Nie zapomne jak oddalem go do mechanika z haslem:
"Wymienic w silniku wszystko co trzeba wymienic i zrobic wszystko co musi byc zrobione"
Za kilka dni podjechalem sprawdzic jak ida prace i wtedy uslyszalem slowa:
"Ja nie wiem jak ten silnik w ogole pracowal, nie mial prawa"

Renia oczywiscie przyjechala do mechanika o wlasnych silach:)

Mechanik do tej pory sie moja Renia zajmuje:)
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
blondas 
Expert


Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2007-01-11, 01:13   
 

szopen napisał/a:
Tak naprawde to najlepiej by powiedziala osoba, ktora jezdzila wszstkimi silnikami (a i tak kazdy ma swoje upodobania).

mialem okazje jezdzic silnikami 2.0 2.2 2.5 i obecnie 2.9
wlasciwie kazdy jest dobry ,tylko kazdy lepszy do czego innego!
to tak jak ze smietaną!
jest light,12% i inne. kazda dobra lub lepsza
ze wszystkich silnikow ktorymi bylo mi dane sie poruszac najlepiej jezdzi mi sie obecnym gdyz służy mi to auto do majestatycznego przemieszczania sie :mrgreen:
 
 
mr_simon 
Starszy starszak



R25: 2.8 V6i Z7W B29F 1989
Imię: Renia
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 107
Skąd: Dębno
Wysłany: 2007-01-12, 15:05   
 

Wygoda z każdym silnikiem ta sama, ale jak dla mnie to tylko V6 w R25. Jeździłem 2.0 i 2.2 oraz 2.1D i żadnen z nich nie daje takiej frajdy z jazdy co V6, najbardziej chodzi mi tu o elstyczność, ciągnie od najniższych obrotów, po mieście można jeździć jak automatem na 4 biegu pokonując skrzyżowania. Jak dla mnie to tylko V6! :twisted:
_________________
Zawsze twierdziłem, że francuski dobry jest tylko sex, dopóki nie wsiadłem do Renault 25
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-01-12, 18:57   
 

a ja lubię swoje 2.2 litra :-) Moc wystarcza a i spalanie nienajgorsze

[ Dodano: 2007-01-12, 18:58 ]
no i sam mogę przy nim dużo zrobić
_________________

 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
Imię: BrownSugar/Twin
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2007-01-18, 00:14   
 

Oczywiscie- zależy do czego.
Kiedy kupowałem swoją renię 12 lat temu miała służyć do codziennego katowania. Kupiłem 2000 ccm i się sprawdził. Mało pali, żadnych kłopotów nie było, chociaż ma juz 340 tys. km na liczniku. Zarobił na siebie. Przeprowadzki prywatne i firmowe, przeciążona przyczepa, wczasy rodzinne, przewożenie 200 kg ładunku w bagażniku i pijanych kolegów z imprez...
To nie była robota dla superlimuzyny.

Teraz, gdy stał sie obiektem kolekcjonerskim- fajniej byłoby mieć baccarę 2500 turbo. Miałem taką i to było pyszne.
Ale nie sprzedam, ani nie przerobię mojej reni, więc najuboższy motor musi pozostać.
_________________
A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 30