:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Kontrolka ciśnienia oleju
Autor Wiadomość
Katii
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-07, 13:15   
 

Patryk napisał/a:
i to że na zielony utrzymuje sie martwo to nie jest oznaka braku czujnika lub uszkodzenia

no właśnie (moim zdaniem) to jest oznaka braku czujnika :) po przekręceniu kluczyka podświetla się skala poziomu oleju, wskaźnik wędruje w górę, po czym po włączeniu zapłonu opada, bo nie ma czujnika od którego dostawałby sygnał :)

Patryk napisał/a:
typ z zielonym na dole nie porusza sie, jezeli jest źle to wskazówka wchodzi do góry i to jest uboższa wersja

nie rozumiem, co znaczy, że jak jest źle, to wskazówka wchodzi do góry :roll: Patryk, na jakiej podstawie ma ona wiedzieć, że jest źle, skoro nie ma czujnika :!: trochę to nielogiczne :? skala "z zielonym" jest tylko dla picu, by coś było do wskazówki, bo skala poziomu oleju gaśnie po włączeniu zapłonu :wink: skala "z czerwonym" jedynie może informować o jakichkolwiek zmianach ciśnienia
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-02-07, 16:51   
 

Katii napisał/a:
skala "z zielonym" jest tylko dla picu, by coś było do wskazówki, bo skala poziomu oleju gaśnie po włączeniu zapłonu skala "z czerwonym" jedynie może informować o jakichkolwiek zmianach ciśnienia

moze i masz racje, obydwie-moja i Twoja wersje sa mozliwe chociaż obawiam sie ze czujnik cisnienia mam i skale jak narazie martwa :) w sumie to teraz juz nic nie wiem.
_________________

 
 
 
Katii
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-07, 17:24   
 

skala "z zielonym" nie pokazuje kompletnie nic, nie ma na niej żadnej podziałki, równie dobrze wskazówka mogłaby się kręcić w kółko :wink: :mrgreen: a jeśli posiadasz skalę "z czerwonym", a wskazówka mimo to ani drgnie, to albo coś nie działa (czujnik, może coś z podłączeniem), albo w Twojej reni czujnik to była opcja i stąd skala na desce, a samego czujnika może nie być :)
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-02-07, 17:42   
 

no ok wiec na tym zostanmy, a i jeszcze w mojej Reni nie ma skali, mam "zielone" :)
_________________

 
 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
Imię: BrownSugar/Twin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2007-02-07, 23:42   
 

Ja mam cos takiego http://www.renault25.eu/album_page.php?pic_id=720
Na postoju przed rozruchem jest to wskaźnik poziomu oleju. Podświetlone są obie skale- jak na zdjęciu.
W czasie pracy (jazdy) nie pokazuje nic, a wskazówka jest na żółtym polu prawej skali.
Skala lewa z symbolem bagnetu i czerwonym polem na dole gaśnie po rozruchu. Wskazówka nie opada po wyłączeniu zapłonu- chyba nie ma na galwanometrze żadnego napięcia w czasie jazdy.
 
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2007-02-08, 12:00   
 

echm wskazóka oleju idzie do góry po włączeniu zapłonu ale pokazuje wtedu poziom oleju w silniu.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
mel
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-08, 18:25   
 

w modelu txe wskazówka wskazuje poziom oleju na nie pracującym silniku,na pracującym silniku wskazówka opada i zatrzymuje się ponad czerwonym kwadracikiem i jeśli się zwiękrza obroty wskazówka idzie do góry. a w tx wskazówka jest martwa podczas jazdy,wskazuje tylko poziom oleju,tak jest umnie
 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
Imię: BrownSugar/Twin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2007-02-08, 19:21   
 

Wypowiedzi Goliego, Mela i moja są spójne i nie wykluczają się. Tak właśnie jest, a ja mam wersję TX Monaco.
 
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-02-08, 20:36   
 

no dobra to namieszałem, wersja Katii jest ostateczna :roll: :roll: :|
_________________

 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2007-02-09, 01:32   
 

Janusz napisał/a:
Wypowiedzi Goliego, Mela i moja są spójne i nie wykluczają się. Tak właśnie jest, a ja mam wersję TX Monaco.

To ja dodam iż coś w tym jest
mel napisał/a:
w modelu txe wskazówka wskazuje poziom oleju na nie pracującym silniku,na pracującym silniku wskazówka opada i zatrzymuje się ponad czerwonym kwadracikiem i jeśli się zwiękrza obroty wskazówka idzie do góry

dlatego sie zgodze... mialem juz nagrać filmik i dac na forum ale widze ze sie wyjaśniło;)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 24