wojtek kiedy regulowałeś zawory bo to ma związek z innymi regulacjami od czegoś musisz zacząć
[ Dodano: 2007-02-08, 13:49 ]
ja mam j7r 12v i to jest następca j7t różnią się liczbą zaworów kolektorem ssącym i pokrywą zaworów tak wizualnie ,ten czarny cylinderek z plastiku który widać na zdjęciach
układu zapłonowego to potencjometr składu mieszanki mozesz to zrobić sam nie wiem czy temat był już na forum nie chce się wymądrzać ale jak nie to opiszę jak to zrobić
_________________ automat to fajna bryczka
Wojtek759 [Usunięty]
Wysłany: 2007-02-08, 14:38
zawory ustawiałem z jakiś miesiąc temu i chodzą idealnie. a co do tego potencjometry to nareszcie wiem co to jest heheh
R25: na razi nie mam Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 248 Skąd: Zamość/pruszków
Wysłany: 2007-02-08, 14:39
harius1 napisał/a:
czarny cylinderek z plastiku który widać na zdjęciach
układu zapłonowego to potencjometr składu mieszanki mozesz to zrobić sam nie wiem czy temat był już na forum nie chce się wymądrzać ale jak nie to opiszę jak to zrobić
To jest właśnie to o czym napisałem że Studys o tym wspomniał tylko nie wiedziałem jak się to nazywa.
No właśnie pali mi tyle i nie wiem czemu?! Jak na 2.0 na "wytrysku" Silniczek chodzi bardzo ładnie, równo, nie szarpie, nie gaśnie. Pali od razu. Skrzynia jest automat i jeżdżę na krótkim dystansie okolo 4km a potem autko stoi koło 11 h, mam jeszcze brak zbierzności i skończył się jeden amortyzator, ale to chyba nie powinno podnieść spalania do takich wartości?!?!?!
no ja myśle że to na temat bo jak mu dużo pali to coś jest rozregolowane a nikt nie zamknoł tematu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum