R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lut 2007 Posty: 372 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-02-26, 10:27 Nawiew do Nagrzewnicy :D
Kupiłem swoją renie całkiem niedawno ( 3 dni temu ) niestety okazało sie ze ma typowe niedomagania , ( Nie działajacy nawiew , nie działające spryskiwacze , i świecąca się non-stop kontrolka service i spryskiwaczy ) , zabrałem się najpierw za spryskiwacze i tak po 3 godzinnej walce zlokalizowałem usterke w kostce od przełącznika wycieraczek po prostu styku na blaszkach nie było .
Nad kontrolką poległem niestety ale myślę ze zabiorę się za to jeszcze
Natomiast co do nagrzewnicy to niestety renia miała całkiem ładny pożar pod maską
spaliło się dosłownie wszystko ( razem z obudową Nawiewu ) wiec postanowiłem poszperać troszkę w poszukiwaniu od czego jeszcze by pasował nawiew i znalazłem ( OPEL OMEGA A ) tam jest identyczny i sporo taniej
z tą kontrolką spryskiwaczy to może masz walnięty czujnik poz. płynu. Skręć max koła
w lewo , od góry/pod maską/ odkęć nakrętkę trzymającą zbior. płynu i cały zbior. wychodzi na ziemię
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
jak chcesz to ja Ci sprzedam za 15 zł cały kompletny wentylator i jak chcesz obudowę nagrzewnicy za 10 zł
[ Dodano: 2007-02-26, 10:53 ]
tylko dokładnie nie wiem co Ci sie paliło. Nagrzewnica czy wentylator ?
_________________ Swoimi wypowiedziami nie zamierzam nikogo obrazic. Pamiętaj jednak, że mam prawo do własnego zdania i zamierzam je wyrażac publicznie. Jeśli Ci się nie podoba nie musisz wcale go czytac.
Może być także że pod którąś kontrolką padła żarówka a Service świeci się niejako przy okazji (lub tak jak Koledzy pisali wcześniej - mógł opaść czujnik w spryskiwaczu - ten pływak jak nasiąkł na dobre płynem - stawał się zatapialny...).
Zasadniczo kontrolka żółta nie oznaczała poważniejszych usterek przy silniku Gorzej jakby Ci się świeciła non-stop czerwona...
pozdrawiam
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 59 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-02-27, 16:45
Najczęstsza przyczyna to jak się wilgoś dostanie na styki tego czujnika. Trzeba wymontować pojemnik na płyn (proste - odkręcić pokrywkę wlewu i spada na koło). Czasami wystarczy tylko zdjąć kostkę z czujnika i założyć ponownie. Sam czujnik jedynie jest wciśnięty w otwór z uszczelką w zbiorniczku. 15 min pracy i kontrolka zgaśnie.
R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lut 2007 Posty: 372 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-09, 08:58 Problem tkwi w Pływaku
rozwiązałem tą zagadkę mianowicie po pewnymn czasie jeśli mamy normalny płyn do spryskiwaczy pływak zaczyna nasiąkać płynem i tonie
pomaga kupno nowego ale nie rozwiązuje problemu
najlepiej zaopatrzeć się w kilka starych pływaków i je suszyć ( niech sobie gdzieś wisząw suchym i chłodnym miejscu ) i co jakiśczas wymieniać
bynajmniej mnie pomogło
Fajna technologia Kriss Już widzę ten sznur suszących się wraz z praniem pływaków u mnie w ogródku hihihi
A tak poważniej- nie pomyślałeś, aby te pływaki po prostu uszczelnić? Np. przez pomalowanie kilkukrotne jakimś lakierem wodo-spirytusoodpornym?
Albo o zakupie nowego- starczyłby do końca życia samochodu.
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum