:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
B296 vs. B290
Autor Wiadomość
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
ImiÄ™: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
SkÄ…d: Siedlce
  WysÅ‚any: 2005-09-13, 16:29   B296 vs. B290
 

Przegladajac tabele modeli naszego kochanego samochodu naszedl mnie pewien niecny plan 8) a mianowicie zastanawiam sie nad roznicami miedzy silnikami J8S (taki jak posiadam) a J8S z turbo. Wg danych teoretycznych renia o wiele lepiej by sie spisywala jesli chodzi o osiagi i spalanie. Czy ktos z Was ma silniczek B290 czyli turbo D/DX? Z checia bym porownal rozmieszczenie podzespolow i wyposazenia i jesli by sie okazalo ze nie trzeba zbyt wiele przerabiac to moze na stare lata bym sie rozejzal za turbinka do mojej reni? :wink:
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
SkÄ…d: koszalin
WysÅ‚any: 2005-09-13, 17:06   
 

podejzewam iz korbki waly itp sa z mocniejszego materialu i dolozenie turbo spowoduje ino tylko po jakims czasie spustoszenie w silniczku :wink:
 
 
maveras 
Fachowy forowicz


R25: R25 2.1 TDi 1992
Pomógł: 7 razy
Wiek: 58
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 331
SkÄ…d: SÅ‚upsk
WysÅ‚any: 2005-09-13, 23:04   
 

jezdziłem jakis czas z turbina choc niebyła w 100%sprawna to itak rurznica była wielka niestety nadszedł jej koniec i musiałem zdemontować puzniej padł mi całkiem silnik teraz mam inny bez turbo ale ruznicy w konstrukcji niewidze głowica wyglonda tak samo .a dotego zeby załozyc turbo trzeba inny kolektor wydechowy i doprowadzenie oleju do turbiny ale to nieproblem bo jest w silniku zaslepka .ja mam nawet na desce rozdzielczej wskaznik stopnia sprezania fajnie to wyglonda jak działa.mam zapasowa głowice od tamtego silnika i pewnie pomysle o turbinie.chyba sa ze trzy rodzaje turbiny do reni maja inne wyprowadzenie na olej i inny stopien sprezania.jakby co to pytaj jak dam rade to pomoge.turbine da sie kupic za300zł ale trzeba uwarzac czy nieprzepuszcza oleju bo taka turbinka morze szybko wyciagnac olej z silnika
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
SkÄ…d: koszalin
WysÅ‚any: 2005-09-14, 08:30   
 

do tego dochodzi inny (wiekszy) uklad chlodzenia :wink:
 
 
Owca
Gość
WysÅ‚any: 2005-11-02, 21:51   
 

Z tego co mi wiadomo, korbek nie trzeba wymieniać, wystarczy przepolerować, a chłodzenie przy normalnej jeździe powinno wytrzymać. Ja zakładałem turbo do reni 18 1.6 i bez większych problemów zrobiła 80 tys z tyrbiną
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 19