witam
szukam schematu elektryki i elektroniki, robie wlasnie swapa , wyjmuje 2.7v6 injection a wkladam 2.2 gtx, komputer mam wiec problemu nie bedzie tylko niektore kable sa a nie powinno ich byc albo sa w innym miejscu albo maja inne polÄ…czenia i schemacik bardzo by mi pomogl, ponadto chcialbym zmienic gadaczke bo mi gada po niemiecku a moge miec francuska tylko czy kupowac jesli nie da sie zmienic, a tak w ogole to najlepiej jakby renia mowila do mnie po polsku
janek
ale masz wymagania. po polsku nie bedzie, bo nikt nie zna sposobu na przeprogramowanie oryginalnego syntezatora mowy.
co do wymiany motoru to też nie jest takie proste. ja bym najpierw obejrzał w naturze jak to wygląda, wyszukał jakiś szrot skąd można instalację zdjąć, zrobił schemt którędy kable idą, zdjął ze szrotu zapinki i zrobił tak, aby jak najmniej zmieniać w stosunku do oryginału.
a najlepiej to kupiłbym cały samochód z odpowiadającym mi silnikem i nim jeździł.
janek maniac [Usunięty]
Wysłany: 2007-06-14, 21:43
silnik mam z reni ktora dachowalem (niestety ) a ta v6 kupilem bo to byla milosc od pierwszego wejzenia niestety silnik jest zajechany i wrecz unikatowy i czesci do niego nie ma albo sa cholernie drogie a moj budzet jest ograniczony
[ Dodano: 2007-06-14, 21:45 ]
a ponadto to jutro silnik bedzie juz w blachcach i tylko elektrycznie podpiÄ…c i jezdzic
Nie ma silnika 2,2 GTX. GTX to wersja reni. Podaj numer silnika, a zobaczymy co tam w szufladzie mieszka
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmowÄ… ze mnÄ… skontaktuj siÄ™ z lekarzÄ… lub farmaceutem
janek maniac [Usunięty]
Wysłany: 2007-06-14, 22:09
oki ale jutro bo renia w garazu stoi a silnik u kolegi lezy ale jutro na pewno jeszcze przed poludniem , dzieki z gory
[ Dodano: 2007-06-15, 09:22 ]
witam
mam ten numer, mam nadzieje ze to o niego chodzi: J7T J730 F213477, wlasnie sie okazalo ze jest jeszcze jeden problem, otoz silnik v6 ma sprzeglo hydrauliczne a silnik 2.2 mechaniczne, w obudowie silnika 2.2 jest czujnik, podejzewam ze jest czujnik od komputera polozenia walu korbowego a tym samym miejscu przy skrzyni od v6 jest pompa hydrauliczna sprzegla, jest tez miejsce na taki czujnik ale jakies 7cm dalej, chcialbym zaryzykowac i zalozyc tam ten czujnik ale obawiam sie ze to przesuniecie bedzie dawac bledne dane do komputera i zaplon bedzie w niewlasciwym miejscu, jak nic nie wymysle to wkladam silnik 2.2 ze skrzynia od niego chociaz a sprzeglo przerobie na mechaniczne, tylko znow rodzi sie pytanie czy sie da i ile z tym bedzie roboty?
janek
hmmmm, to ty skrzynię od V6 podłączasz do silnika 2,2 ?? No nie wiem czy to ci wyjdzie na dobre. To zupełnie inna konstrukcyjnie skrzynia z innymi przełożeniami. Nie jestem nawet pewien czy ci będzie pasowało mocowanie do silnika.
W V6 czujnik położenia wału jest żeczywiście bardziej z boku, ale nie wiem czy ma to znaczenie. Obawiam się jednak, że tak.
Wymiana skrzyni, to również wymiana półosi, łap i poduszek, więc całkiem sporo roboty.
Co do schematu to poszukam po powrocie z pracy.
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmowÄ… ze mnÄ… skontaktuj siÄ™ z lekarzÄ… lub farmaceutem
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2007-06-15, 13:13
R4 = rzedowy 4 cylindry
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
janek maniac [Usunięty]
Wysłany: 2007-06-15, 13:17
polosie juz wiem ze sa inne i mnie trafia szlag bo wszystko okaze sie inne, ale nic to , wychyle 3 browary dla ukojenia nerwow i bede robil dalej, lapy mam od starej reni (tej rozbitej) to chyba beda pasowac, a moze mi ktos doradzi dobrego mechanika co by mi ten silnik v6 wyremontowal w woj swietokrzyskim lub osciennych i ile by to kosztowalo, mam na mysli kapitalke
janek
Remont kapitalny najprostszego J7R kosztował mnie kilka lat temu ponad 6000 zł. Pomnóż sobie tę kwote razy 3 i wyjdzie Ci remont V6.
Nawet ja, co jestem chory na głowe i na renie wydam ostatni grosz- wolałbym sobie drugą sprowadzić i zrobic jedną z dwóch.
janek maniac [Usunięty]
Wysłany: 2007-06-15, 17:50
:O remont odpada, a moze ktos chce kupic ode mnie ten silnik? odpala ale wyrzuca wode po chwili, podejzewam ze uszczelka pod glowicÄ…, w najgorszym wypadku peknieta glowica, bo jeszcze woda sie dostaje do oleju, ale trudno diagnozowac bez otworzenia pacjenta, moze cos powaznego a moze blachostka, co do polosi to doszly mnie sluchy ze mozna wymienic zame przeguby wewnetrzne i bedÄ… pasowac, czy to prawda i czy sie oplaca bo na allegro znalazlem nowe fabrycznie przeguby (jakies rzemioslo pewnie) po 90 zl a na szrocie cale polosie sa najmniej po 100zl co lepsze
janek
[ Dodano: 2007-06-16, 22:37 ]
Tombog
co z tym schemacikiem? masz cos? jak masz to bardzo bym prosil, a jak nie to bede meczyl kable
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum