:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
problem ze wstecznym biegiem....
Autor Wiadomość
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2007-10-24, 21:44   problem ze wstecznym biegiem....
 

wchodzi bez zgrzytow tylko gdy silnik jest zimny ...po rozgrzaniu wchodzi bez zgrzytow tylko gdy autko oszukam i wpierw wbije np. dwójkę a potem szybko wsteczny....
ktos z was mial juz taki przypadek w swojej reni?? co sie konczy??
silnik 2,2l benzyna skrzynia manual oczywiscie
 
 
GRZYBEK 
Fachowy forowicz
GRZYBEK



R25: brak
Pomógł: 4 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Cze 2005
Posty: 290
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2007-10-24, 21:57   
 

Wsteczny bieg jest nie synchronizowany więc skrzynia nie powinna mieć nic wspólnego ze zgrzytaniem ja bym obstawiał słoneczko na docisku. Biegi do przodu są synchronizowane więc nawet gdy nie są dobrze wysprzęglone synchronizator to zniweluje. :(
_________________
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło...
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2007-10-24, 22:00   
 

tego sie wlasnie obawialem ze ktos to napisze...
podciagniecie linki cos da??
 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2007-10-24, 23:35   
 

Podciągnięcie linki nic nie da a najlepiej porozmawiać z takim który jeżdził skarpetką 101 w której żaden bieg nie był synchronizowany.
Ja natomiast mam odwrotny problem przy wyjeżdzie z parkingu przy zimnym oleju w skrzyni biegów musze najpierw włożyć któryś z synchronizowanych biegów dopiero potem wsteczny.
Przy włączaniu wstecznego na pólsprzęgle występuje zgrzyt .
Po nagrzaniu się oleju dolegliwości ustępują
Olej w skrzyni w-g zaleceń producenta.
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2007-10-25, 14:53   
 

Mozna sprobowac troche podciagnac linke ale raczej dlugo to nie bedzie..
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
ciepły 
Gaworek


R25: 2.0 12v TXI 1990r
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 28
Skąd: kielce
Wysłany: 2007-10-25, 23:00   biegi
 

obstawiam ze to sprzeglo bo w 90 % prszyopadkow w ktorych sie spotkalem to jak wsteczny i 1 nie wchodza to siadlo sprzeglo i nie polecam wymiany samego docisku bo to roznie bywa moze ladnie wygladac a w rzeczywistosci bedzie inaczej jesli juz stwierdezi w 100% twoj mechanik ze to sprzeglo wymieni komplet!
_________________
Ciepły
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2007-10-25, 23:03   
 

ciepły napisał/a:
jesli juz stwierdezi w 100% twoj mechanik ze to sprzeglo wymieni komplet!


tylko taki wariant biore pod uwage :wink:
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2007-11-14, 17:15   
 

A ja ma taki problem ze jak dam luz na zapalonym silniku to slychac jakies dziwny dzwiek tarcie czy cos takiego w okolicach radia i jak wcisne sprzeglo to przestaje.
I jeszcze niekidy ciezko jest wrzucic wsteczny.
A jak dojerzdzam do swiatel i sie zatrzymuje i chce wrzucic pierwszy bieg to nie wchodzi za 1 razem, a jak wejdzie juz to jak dalej stoje na swiatach i wrzuce jeszcze raz jedynke to wchodzi bez problemu.
Co to moze byc??
 
 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2007-11-14, 17:45   
 

Wjedż na kanał i sprawdż poziom oleju.
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2007-11-14, 18:15   
 

tak jak Lucjan sugeruje sprawdz stan oleju w skrzyni ale tez szykuj sie na wymiane sprzegla... szmery przy nie wcisnietym sprzegle a znikajace po wcisnieciu mowia o konczacym sie lozysku oporowym a problemy z wrzucaniem biegow = konczacy sie docisk.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2007-11-14, 19:02   
 

sprzeglo wymienione 3 dni bylo dobrze i znowu zgrzyta jak sie rozgrzeje...
kompletne sprzeglo nowe poszlo valeo...
jak daje wsteczny po dwójce to wszystko oki! poziom oleju odpowiedni.... :? :? :? :? :? :?
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2007-11-14, 19:10   
 

Aż się boje pisać... Skrzynia ? Może jednak coś z synchronizatorem ?
Napisz jaka to skrzynia tam siedzi.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2007-11-14, 19:56   
 

Zulus napisał/a:
szmery przy nie wcisnietym sprzegle a znikajace po wcisnieciu mowia o konczacym sie lozysku oporowym


Wystąpiła jakaś niejasność,łożysko wyciskowe szumi przy wciśniętym sprzęgle.

Mariusz1500 napisał/a:
jak dam luz na zapalonym silniku to slychac jakies dziwny dzwiek tarcie czy cos takiego w okolicach radia


na luzie przy pracującym silniku obraca się wałek sprzęgłowy,tzw-choinka,i wszystkie zębatki na wałku zdawczym.
Pierwsze przy braku oleju zużywa się łożysko igiełkowe łączące wałek sprzęgłowy z wałkiem zdawczym i stąd powstaje słyszalne tarcie a i inne łożyska mu w tym pomagają :(
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2007-11-14, 20:07   
 

ja mam silnik 2.2 J7T
5 biegowa manualna skrzynia
ale jak niechca mi wejsc te 2 biegi to jak znowu wcisne sprzeglo to wtedy wchodza bez problemu?
jutro wpadne do salonu jaszpol renault w Łodzi aby mi sprawdzili poziom oleju w skrzyni:)
aby to czasem nie bylo sprzeglo do wymiany bo bede zly:(
 
 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2007-11-14, 20:15   
 

Takie rzeczy nie dzieją sie :?: tylko w nowych autach.
A w salonie jak będzie olej to napewno będa Ci chcieli wymienić kompletne sprzęgło.
I będziesz miał tak :(
blondas napisał/a:
sprzeglo wymienione 3 dni bylo dobrze i znowu zgrzyta jak sie rozgrzeje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 29