Teoretycznie to żadne odkrycie, różnicy się spodziewałem, ale nie aż takiej. Szczerze mówiąc myślałem, że będzie ona nieuchwytna w pojazdach dwudziestoletnich.
Niuans, Mateusz polega na tajemniczym oznaczeniu 730. "Normalny" J7T 2,2 ma 107 KM, a "730" 123-126 KM (w/g różnych źródeł).
Co do skrzyni biegów- jest chyba ta sama.
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imiÄ™ Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
Jeśli połączyłeś 2,0 z automatem, to na pewno 2,2 też połączysz. Co do przeniesienia mocy- nie sądzę aby jakieś problemy były, bo automat przeważnie do wiekszych motorów był montowany.
A z DOBRYM J7T 730 na pewno poczujesz różnicę w porównaniu z J7R. Tylko musi być 730.
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imiÄ™ Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
ostatnio mialem okazje ogladac taki zestaw w renault espace z 1992 roku
wiec w 25ach tez takie byly zapewne...
a jakis rok temu widzialem taki zestaw w PH1 koloru bialego w warszawie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum