:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
nie ma sondy:/
Autor Wiadomość
ciepły 
Gaworek


R25: 2.0 12v TXI 1990r
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 28
Skąd: kielce
Wysłany: 2007-12-22, 13:57   nie ma sondy:/
 

w dalszym ciagu morduje sie z tymi obrotami i spalaniem zaczalem od sondy i ciekawa sprawa bo w tym autku nie ma sondy:/??!!na calym wydechu nie ma miejsca na sonde no i nawet przewody nie wisza zeby podpiac co jest grane??
_________________
Ciepły
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2007-12-22, 15:03   
 

Były silniki bez sondy lambda 2.0 ale osmio zaworowe?! A dwunasto to nie wiem.
_________________

 
 
bilu 
Raczek


R25: 1995,25 TX,J7R,1987
Wiek: 44
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 19
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2007-12-22, 15:05   sonda
 

Nie spotkałem się z tym ,żeby silnik J7R 12 zaworów nie pracował z sonda lambda. U mnie w Reno 21 wersja 12 zaworó sonda była w pierwszej rurze od kolektora wydechowego w miejscu gdzie dwie rury schodzą się w jedna. Sonda posiadała trzy kable. Może ktoś zaspawał miejsce po sądzie bo w tym miejscu kolo sondy rura lubi rzerdzewieć. Ja miałem w Reno 25 silnik J7R bez sondy , ale był to silnik 8 zaworowy z czarna pokrywą zaworów.
_________________
Wojciech Bil
 
 
ciepły 
Gaworek


R25: 2.0 12v TXI 1990r
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 28
Skąd: kielce
Wysłany: 2007-12-22, 22:24   
 

przejrzalem caly wydech nigdzie nie ma nazwet sladu po sondzie!czy jest mozliwosc wpiecia sondy??przeciez to ze autko wyswietla spalania chwilowe itd to nie ma wplywu na sklad mieszanki?? dzis pierwszy raz jechalem tym autkiem po trasie i wyszedl 10l na 100-tke :/ przy jezdzie 80-90 km/h :/
_________________
Ciepły
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2007-12-23, 00:38   
 

A czy kolektor wydechowy masz zwykły, czy taki fikuśny poskręcany ? Cuda się zdarzają może ktoś wymienił kolektror na taki od zwykłego J7R z Renixem
_________________

 
 
ciepły 
Gaworek


R25: 2.0 12v TXI 1990r
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 28
Skąd: kielce
Wysłany: 2007-12-23, 00:43   
 

ten fikusny,obszukalem sie i nie znalazlem nawet przewodow luzem do ktorych mozna by cos podpiac:/a ile pala wasze silniczki 2.0??
_________________
Ciepły
 
 
 
bilu 
Raczek


R25: 1995,25 TX,J7R,1987
Wiek: 44
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 19
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2007-12-23, 15:36   sonda
 

Mi moja była reanult 21 z silnikiem 12 zaworów paliła na trasie 10 litrów a w cyklu mieszanym 11-12 litrów. Nie udalo mi się zejść poniżej 10 litrów gazu pomimo ,że komputer pokładowy pokazywał średnie spalanie 7,5 litra benzyny. Najlepiej jak byś umieścił zdjecie tego swojego silnika to można by bylo określić czy coś było zmieniane np. kolektor wydechowy lub głowica. Czy u ciebie jest aluminiowa pokrywa zaworów , kable zapłonowe przykrywa szara aluminiowa blach i na niej jest napis 12?
_________________
Wojciech Bil
 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
Imię: BrownSugar/Twin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2007-12-23, 16:30   
 

Bilu- nie mieszaj. Nie chodzi o spalanie gazu (chociaż u Ciebie i tak wydaje mi się za duże).
Jeśli miałeś 7,5 na kompie w wypadku benzyny, to pewnie jest w tym jakaś prawda, ale i tak nie wiemy kiedy i jak to sprawdzałeś i z jakiej trasy jest to wynik.
_________________
A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
 
 
 
ciepły 
Gaworek


R25: 2.0 12v TXI 1990r
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 28
Skąd: kielce
Wysłany: 2007-12-23, 18:53   
 

silnik jest 12 zaworowy pokrywa aluminiowa z napisem j12s autko jezdzi na benzynie tylko nie wiem jak dlugo bo dzis juz zaczyna gasnac przy kazdym zdjeciu nogi z gazu nawet przy zmianie biegow:/ chwilke pochodzi dobrze jak jest zimny potem tragedia:/ i robi sie coraz gorzej:/ ktory to czujnik etc?????bo w poprzednich postach pisaliscie ze tezx moze byc przyczyna
_________________
Ciepły
 
 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2007-12-24, 09:28   
 

Niestety nie wiem który to czujnik :?: :(
Mam w swojej problemy z wolnymi obrotami od długiego czasu z tym że u mnie wolne obroty to 1800
Koledzy z Francji powiedzieli mi że wpływ na to mają trzy czujniki temperatury wymieniałem nie przyniosło to spodziewanych efektów.
Aby utrzymać 800 obrotów zablokowałem przepływ powietrza przez silnik krokowy.
Nie wiem jakie jest spalanie Pb bo nigdy nie sprawdzałem ale na LPG z pełnym obciążeniem na haku 1400kg 10/100 km przy średniej szybkości 70 km/h :?: :roll:

Po moim sprawdzeniu wpływ na pracę silnika mają dwa czujniki temp cieczy chłodzącej.
1. dwu przewodowy przy termostacie.
2.znajdujący się z prawej strony silnika pośrodku głowicy :?:
Ostatnio zmieniony przez lucjan 2008-01-11, 16:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ciepły 
Gaworek


R25: 2.0 12v TXI 1990r
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 28
Skąd: kielce
Wysłany: 2007-12-24, 16:39   
 

a gdzie znajduje sie trzedci dwa mam przy termostacie a gdzie znajduje sie trzeci???
_________________
Ciepły
 
 
 
GRZYBEK 
Fachowy forowicz
GRZYBEK



R25: brak
Pomógł: 4 razy
Wiek: 48
Dołączył: 19 Cze 2005
Posty: 290
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2007-12-27, 14:45   
 

A tak z innej strony sprawdzałeś poziom płynu chłodzącego bo jak mi zaczyna gasnąć na wolnych obrotach to zawsze okazywało się że wycieka mi płyn i nie zawsze wiedziałem gdzie :)
_________________
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło...
 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2007-12-28, 19:38   
 

ciepły napisał/a:
a gdzie znajduje sie trzedci dwa mam przy termostacie a gdzie znajduje sie trzeci???


Jeden przy termostacie jest do zegara temp płynu chłodzącego ,drugi do sterowania przy nie nagrzanym silniku.
Następny czujnik temperatury jest w głowicy z prawej strony z przodu
następny w głowicy pośrodku kolektora ssącego.
Jakie spełniają zadanie tego nie wiem :(

Czujnik z prawej strony z przodu silnika służy do zapalenia lampki kontrolnej przekroczenia max temp silnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 27