k urna czyli u mnie jest coś nie tak myślałem ze jak jest na tym takim prostokacie (po zapaleniu rzecze jasna) na dole to wtedy jest luz (według mnie tak jest) podobnie jak temperatura (to po lewej) według mnie jak idzie do góry to ciśnienie spada i wtedy silnik może uledz zatarciu. Ktos pisałże jezeli jest na tym zielonym to jest ok ja tez tak uwazam. Ciśnienie oleju nie powinno zmieniac sie jak przygazujesz według mnie jest stałe. Pozdrawiam
R25: 2,2i, GTX, J7T, B29E, składak 94
Wiek: 48 Dołączył: 10 Maj 2005 Posty: 298 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-09-30, 15:34
Jak masz wskazówkę czujnika ciśnienia na dole to jest wtedy na czerwonym polu, a jak wiadomo kolor czerwony na desce nie jest mile widziany. Wskazówka idzie w górę jak dasz gazu:pompa daje ciśnienie wieksze jak są większe obroty.Tak po prostu ma być. Przy wysokich obrotach wszystko w silniku porusza się szybko, to czemu olej ma być gorszy od reszty .
U mnie działa czujnik ciśnienia a poziomu olejku wziął sobie dłuższy urlop. Na razie nie mam troszkę czasu i weny żeby go z niego wezwać, ale ten czas nastąpi pewnie w przyszlym roku w lecie.
Więc tak jak pokazuje poziom oleju to na dole ejst kolor czerwony jednakże gdy zapale silnik to zapala sie zielony i na ty zielonym polu wskazówka oscyluje moze były dwie wersje tych wskazników > POzdrawiam (wiem że adam ma takie jak ja bo wcześniej o tym pisał
R25: 2165 TX, B29E 1990r Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Sie 2005 Posty: 448 Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2005-09-30, 22:08
po zapaleniu silnika u mnie jest na dole żółty a ta cieńsza kreska do góry jest zielona ale po zapaleniu wskazówka leży i ani drgnie, także chyba coś z czujnikiem albo kabelkami
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2005-10-01, 08:09
Wg dokumentacji cisniesnie sie zmienia od okolo 0,8 do 3 bar w silnikach Jxx benzyna (poza j7r 12v), 0,8-3,5 bar w silnikach Jxx diesel lub do 4,4 bara (silniki Zxx) w zaleznosci od obrotow wiec wskazowka sila rzeczy musi sie ruszac.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
panoiwie a gdzie w silniku 2.9 Z7W jest czujnik cisnienia? nob oz tego wychodzi ze mi on nie dizała lub go nie ma tak jak tombog mówi. a chcialbym zeby chodziło coś takeigo.
pozdrawiam
Więc mi sie wydaje ze jest tak ak mówie nie podejrzewam aby coś było nie tak
a mianowicie gdy zapalają sie wszystkie prawie kontrolki to pokazuje poziom oleju (patrzymy wtedy na ten podświetlany wskaznik pol lewo Taki cienki an dole z czerwonym) zas po odpaleniu wskazówką opada i wskazuje ciśnienie oleju nie ejst to przyrza d dokładny i jeżeli jest na zielonym to wszystko jest ok jęzeli zejdzie z zielonego to wtedy zaczynamy sie martwic. takie jest moje zdanie. Uważam że u mnie jest z tym wskaźnikiem wszystko ok mimo tego ze nie widać ruchu. i myśle że autor postu nie am problmu poniewaz jego auto wyposażone jest w taki wskaźnik jak moje. A tedy nic nadzyczajnie sie nie rusza moze zmany ciśnienia sie za małe. A u innych panów na postoju bieg jałowy gdzie znajduje sie wskazówka?? POzdrawiam
No i wywiązała się z tego niezła dyskusja
Do Patro 15 - widzisz u mnie to chol... wogóle nie działa.
Podświetla sie tylko wskaźnik a wskazówka ani drgnie.
Dalej szukam przyczyny bo wydaje się że wszyskie styki i kabelki są dobrze podłączone.
W eksploatacji mojej Reni to nie przeszkadz, ale ja lubię jak wszystko działa, bo inaczej
się żle czuję. A "kobieta" powinna być idealna i wszystko powinno działać
Wiec tak przegladałem stronke Zulusa i znalazłem to... Wskaxnik ten mam identyczny a wskazówka utrzymuj sie an tym zółtym polu ( w dzień jest zielone) Pozdrawiam Piszcie czy macie takie same zegary.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum