:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Marmolada z masłem ;) w zaworach..(długie)
Autor Wiadomość
krk800 
Częsty forowicz
Trójnitrotoluen



R25: 2000 cm, GTS, J6R, B297, 1989, + LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 240
Skąd: Legnica-dolnyśląsk
WysÅ‚any: 2008-03-19, 18:58   
 

u mnie się też takie cuś robi. Blondas to kiedyś tak ładnie nazwał... Majonez. Robię krótkie trasy, silnik się na chwilę nagrzeje i zaraz stygnie. I tak często. Mój ojciec robił codziennie bardzo długie trasy swoją R25 2,2l i nigdy mu się taki majonez nie robił. Dopiero niedawno zaczął jeździć na krótkich trasach i zauważyłem że zaczął mu się także taki majonez robić. Dodam że mam stały poziom oleju i jest czysty. A majonez się pojawia. Przyzwyczaiłem się.
_________________
Swoimi wypowiedziami nie zamierzam nikogo obrazic. Pamiętaj jednak, że mam prawo do własnego zdania i zamierzam je wyrażac publicznie. Jeśli Ci się nie podoba nie musisz wcale go czytac.

Piotrek (krk800)
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
SkÄ…d: GrudziÄ…dz/Pszczyna
WysÅ‚any: 2008-03-19, 21:14   
 

Tak tyle ze u mnie ewidentnie kapie z tego majonezu coś czystego. A na dodatek to "coś" ma słodki smak wiec jest to glikol z płynu chlodzacego.
Normany majonez bym zrozumiał bo wilgoć paruje do gornych elementów silnika i tam sie skrapla razem z oparami oleju i powstaje majonez ( ale raczej nie slodki bo skąd ??)
Poderzewam ze u mnie albo są jakies pozostałosci plynu w ukladzie albo gdzies minimalnie ten płyn sie sączy po czym momentalnie paruje i skrapla w odmie.
Podejrzewam tez ze plyn moze przedostawac sie jak uklad jest nagrzany, pod cisnieniem. W koncu 1 bar to całkiem sporo, maluch ma w kołach 1,4.
W ramach testu sprobuje odkrecic korek w zbiorniku wyrownawczym tak zeby uklad pozbawic cisnienia. Wiem spadnie temperatura wrzenia i moze wywalac płyn bo zacznie sie on wczesniej gotowac na goracym silniku ale nigdy nie probowałem wiec musze sprobowac. Gdyby to pomoglo to na razie bym tak zostawił i poczekał az zacznie leciec mocniej, wtedy juz naprawa nieunikniona.
Dowaidywałem sie dzis i uszczelki pod glowice chodzą po ok. 105zł / sztuka ( AJUSA) tyle ze maja tylko dostepne na jedna strone :/, i to ostatnią. Komplet uszczelniaczy zaworowych 17zł, wiec tragicznie nie jest ale do tego trzeba doliczyc szlif głowic, nowy olej, nowy płyn i robi sie coraz drozej, aaaa no i jeszcze uszczelniacze pod tuleje cylindrowe ( ASO 12zł / sztuka) bo jak sie domyslam tam tez moze przeciekac ??? Czy mam racje ???.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 16