:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Zawieszenie z przodu źle amortyzuje
Autor Wiadomość
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2008-02-27, 11:13   Zawieszenie z przodu źle amortyzuje
 

Witam
Moje zawieszenie z przodu przenosi drgania i małe nierówności do kabiny, przez co cały czas mną podrzuca, na większych dziurach jest doś durzy huk ale bez konkretnego umiejscowienia, auto jest tak jakby sztywne. napewno część pierduł pod maską podskakuje. W zawieszeniu mam wymienione wszystkie sworznie i tuleje wachacza dolnego zarówno przednią jak i tylnią, również gumy na stabilizatorze są nowe wszystkie. Amortyzatory wymieniłem już na te od R4 od lucjana i na diagnostyce pokazały po około 60%. Napewno stabilizator mam grubszy od v6 to może troszkę usztywniać auto ale na nierównościach poprzecznych to już nie powinno mieć takiego znaczenia. Zbierzność i kąt wyprzedzenia jest w porządku. W sumie to już nie wiem jakie mam sprężyny (czy od v6 czy R4) bo nie pamiętam ale raczej od R4, zresztą przód wygląda raczej normalnie nie jest skierowany w kosmos. Mam też luzy na maglu ale to raczej nie powinno mieć wpływu. Nie wiem co mam robić a mnie to drażni, brata C8 dużo lepiej amortyzuje, ba żony clio 1.1 z `91 lepiej się prowadzi.
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-02-27, 11:17   
 

Kilka dni temu robiłem R21. WŁasciciel tego auta mówił ze wymieniał amortyzatory z tego wzgledu ze jeden mu sie zacinał !!!
Podczas tego zaciecia samochod jeździł jak wóz na drewnianych kołach. Na starych amortyzaotorach miałes tak samo ???
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2008-02-27, 11:27   
 

Stare amorki były od V6 i było gorzej

[ Dodano: 2008-02-27, 11:29 ]
Swoją drogą są na sprzedaż
_________________

 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2008-02-27, 17:50   
 

a dowazales kola na samochodzie?
zobacz co sie bedzie dzialo jak to zrobisz....
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2008-02-27, 17:53   
 

a ja wspomne o takim malym drobiazgu jak cisnienie w kolach :) Sprawdz jakie masz aktualnie cisnienie na jakiejs stacji paliw/wulkanizatora a potem podjec do innego zeby porownac wskazania (jak wiadomo pomiar cisnienia na stacji paliw obarczone jest bledem czesto +/-50% ;) )
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2008-02-27, 18:40   
 

Ciśnienie jest ok. Ale może opony są lewe, choć bicia żadnego na kierownicy nie ma.
_________________

 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2008-02-27, 19:31   
 

http://www.autobalans.pl/
wydasz pare groszy ale nie pozalujesz!
 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
Imię: BrownSugar/Twin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2008-03-04, 18:35   
 

Blondas, nigdy nie doważałem kół na samochodzie i było dobrze. Nie zaprzeczam, że może to być korzystne, ale to nie rozwiąże kłopotów Gzary. To można zrobić jak się ma wszystko cacy, aby miec bardziej cacy.
U Gzary ja bym obstawiał amortyzatory i opony. Może któraś bąbla jakiegoś dostała.
Miałem podobnie w Lagunie.
_________________
A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2008-03-04, 20:03   
 

Niedługo zmienię opony na lato i zobaczymy, jak nie to pewnie wina amorków. A przy oponach jak już to całokształt a nie bąble bo na gładkim jedzie ładnie. Doważanie to fajna sprawa ale to już na koniec poza tym to ma wpływ na przenoszenie drgań na kierownicę.

[ Dodano: 2008-03-10, 23:07 ]
Pytanie: jaka jest różnica pomiędzy spręzynami od V6 a R4??? Pamietam że jedne mają jakby wiecej zwojów ale już nie pamietam które. Zmieniając amorki zauważyłem że od R4 ma podparcie sprężyny, ten talerzyk niżej umieszczony. Może do r4 idzie dłuższa sprężyna ale słabsza???

[ Dodano: 2008-03-22, 21:43 ]
Jakby ktoś mógł policzyć u siebie zwoje sprężyny i podać silnik to byłbym wdzięczny
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-03-24, 11:07   
 

V6 grubośc spręzyny 16mm. Zdjęcie marne ale widać to co trzeba :).


Wychodzi na to ze 7 zwoi.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2008-03-25, 13:34   
 

Ja bym szukał problemu w geometrii i amorkach.
A co do różnic to wyższe mocowanie sprężyny występuje w v6 i turbo-dx Sprężynka ugina się bardziej pod większym ciężarem silnika
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2008-03-25, 15:01   
 

ja dzis sie przygladalem u siebie i doliczylem sie 6 zwoi!
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2008-03-25, 21:15   
 

No to może ktoś z R4 policzy zwoje :) Bo ja mogłem namieszać bo miałem wyjęte z obu aut i wtedy włożyłem któreś. Geometrię miałem sprawdzaną i amorki też. Rzeczy niepewne to właśnie sprężyny i opony, mam tanie nalewki i moga się zachowywać jak opony nisko profilowe i mało tłumić, one wyglądają jakby miały mało powietrza choć mają 2,2 atmosfery
_________________

 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2008-03-25, 21:25   
 

Jutro sprawdzę sprężyny które pracowały z tymi amortyzatorami.
Podobno sprawowały się idealnie.
 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
Imię: BrownSugar/Twin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2008-03-26, 00:05   
 

Za dużo Gzara niewiadomych. W opony też wątpisz. Policzę zwoje w monaco i gtx i podam. Nigdy nie wkładałem w monaco cudów, a gtx świeżo z F sprowadzony. Może tam też nie rzeźbili.
_________________
A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 29