:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Tombog
2008-04-17, 09:31
zapala sie podczas jazdy....
Autor Wiadomość
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2008-04-14, 08:30   zapala sie podczas jazdy....
 

Zapala mi sie podczas jazdy LAMPKA KONTROLNA AWARII UKŁADU HAMULCOWEGO i lampka STOP , zdazylo mi sie to 4 razy w tym tygodniu.
Zapala sie doslownie na 2 sekundy i gasnie.
Co moze byc przyczyna??
 
 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2008-04-14, 08:35   
 

Z biegiem czasu będzie świeciła się coraz dłużej
Przyczyną są zużyte klocki hamulcowe a przez to zmniejsza się poziom płynu w zbiorniczku
Po wymianie klocków /szczęk/poziom wróci do normy
 
 
tomala 
Kandydat na znawcę



R25: 2,1 TD J8S B290 '90rFairway, laguna RT 1,6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 63
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 698
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-04-14, 12:49   
 

Zacznij od spr. poziomu płynu hamulcowego , a potem to co napisał Lucjan.
_________________
Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )

-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch.. :)
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-04-14, 13:22   
 

Na razie poziom płynu może nie budzić podejżeń, ale najlepiej odpiąć kabelki od zbiorniczka. Jeśli przestanie dawać sygnały, to ewidentnie za mało płynu. Wniosek podali koledzy wyżej :).
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2008-04-14, 21:12   
 

Ewentualnie szukaj wycieku, u mnie ciekło spod pompki
_________________

 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2008-04-14, 22:08   
 

sprawdzilem poziom pł. hamulcowego w pracy jak bylem jest na min w zbiorniczku.
klocki wymieniane byly w tamtym roku w maju. 10000 tys zrobilem juz .
dolaanie plynu ma sens??
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-04-14, 22:24   
 

Jeśli denerwuje cię miganie kontrolki i masz parę złotych na nowe tarcze, albo i samochód, to oczywiście ma. Jednak większy sens ma wymiana klocków. Możesz łatwo sprawdzić ich stan zdejmując koła i patrząc poprzez zaciski na ich grubość.
Decydujesz Ty, ale jak mają mniej niż 5 mm, to bym się nie zastanawiał. Można do wypłaty na tym jeszcze pojeździć, ale nie dłużej !!!!!!!!
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2008-04-14, 23:39   
 

Ja kupiłem ostatnio klocki za 44 zł komplet na przód więc to mały lub nawet bardzo mały wydatek
_________________

 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2008-04-15, 11:13   
 

klocki jak pisalem wymieniane byly w tamtym roku w maju.
klocki maja grubo wiecej niz 5mm .
zauwarzylem ze zapala sie podczas jazdy a nie hamownia.
doleje plynu hamulcowego i powinno wystarczyc .
tylko nie wiem jaki plyn jest w zbiorniczku i czy mozna mieszac rozne plyny ham. ze soba??
 
 
 
tomala 
Kandydat na znawcę



R25: 2,1 TD J8S B290 '90rFairway, laguna RT 1,6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 63
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 698
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-04-15, 14:28   
 

Może lepiej wymienić cały płyn w ukł.- bo pewnie nie wiesz ile już ma lat.
To nie są wielkie pieniądze.
_________________
Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )

-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch.. :)
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-04-15, 21:43   
 

Mariusz1500, pytanie tylko czy obustronnie są jednakowo grube jak piszesz, u siebie też sprawdzałem kiedyś i to jeszcze PAGIDY 180zł kpl i na oko wydawało się wszystko ok, i któregoś dnia miałem ten sam problem o którym pisałem na początku, mrugała gasła nawet jak stałem i nie wciskałem padału hamulca. Zaczęło mnie irytować, rozkręciłem raz jeszcze i się okazało, że klocki od strony tłoka zacisku były już prawie gołe przez co przyczepiony do nich czujnik dotykał non-stop tarczy. Ewentualnie możesz jeszcze sprawdzić czy czujnik się nie wypiął i nie robi zwary. Ale lepiej wymienić klocuszki bo sprawność klocków nie liczy się na ilość kilometrów w przebiegu tylko na to jak się używa układu hamulcowego. Będziesz ruszać na światłach z kopyta i na następnych hamować i tak przez kilka skrzyżowań to klocki będzie można wymienić po 5000km.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2008-04-16, 17:14   
 

pewnie wymienie klocki wraz z pł. ham.
A jaki pł. ham powinienem zalac ???
 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2008-04-16, 17:41   
 

Zaleca sie DOT3 lub DOT4 ale osobiscie radzilbym ten drugi, producent obojetny.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2008-04-17, 09:19   
 

dziekuje za pomoc i zamykam temat
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 29