:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Jak wymienic linke predkosciomierza
Autor Wiadomość
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2008-05-04, 09:29   Jak wymienic linke predkosciomierza
 

Hej

Zastanawiam sie czy wymiana linki (2,2 licznik na linke - nie zlicza kilometrow i pokazuje predkosci) to cos trudnego... mam nadzieje ze skrzyni nie trzeba demontowac.

Macie jakies wskazowki - moze udaloby mi sie to zrobic.

Przy okazji... macie taka linke do 2,2 z 84-86 roku?

Pozdrawiam
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-05-04, 10:26   
 

Linka wchodzi do skrzyni przy prawej półosi. Wyciągasz taką białą, plastikową zawleczkę i wyciągasz ze skrzyni końcówkę linki. Jak nie chce, to łapiesz, np. kombinerkami i na zasadzie dźwigni wysuwasz siłowo.
Do kabiny linka wchodzi za serwem. Strasznie tam ciasno, ale mała ręka wejdzie. Ja wyciągałem linkę do kabiny z drutem (pilotem), którym potem wciągałem nową linkę.
Pamiętaj o kolejności :
1. Odpinamy linkę od skrzyni
2. Odkręcamy liczniki
3. Odpinamy linkę od licznika
4. Wyciągamy linkę do kabiny i wciągamy nową
5. Zapinamy linkę do licznika
6. Wkładamy zegary na miejsce
7. Układamy linkę io zapinamy do skrzyni.

Powodzenia :)
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2008-05-04, 17:39   
 

Dzieki za instrukcje, jak troche czasu bede mial i znajde linke to zabiore sie do roboty.

Pozdrawiam
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-05-04, 20:32   
 

ja tez dziękuje - linke mam - jadę w tym tygodniu do garażu do Oleksa i wymienię

[ Dodano: 2008-05-04, 21:37 ]
nie da się jednej linki do drugiej przyczepić? i wyciągając jedną wciągnąc drugą? może to jest jakis pomysł?
_________________

 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2008-05-04, 21:41   
 

szopen napisał/a:
(2,2 licznik na linke - nie zlicza kilometrow i pokazuje predkosci)

W-g mojej wiedzy to Ty masz w 100% sprawną linkę :)
Ale masz napewno uszkodzony napęd licznika kilometrów :(
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-05-04, 21:57   
 

U mnie pokazuje predkość ale skacze po cyferkach. Kilometry zlicza źle przynajmniej o 1/3 w dół. To chyba linka, prawda?
_________________

 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2008-05-04, 22:23   
 

Adam napisał/a:
Kilometry zlicza źle przynajmniej o 1/3 w dół.


Jeśli szybkościomierz też zaniza szybkość o 33% to jest wina linki.
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-05-05, 11:13   
 

Adam napisał/a:
nie da się jednej linki do drugiej przyczepić? i wyciągając jedną wciągnąc drugą? może to jest jakis pomysł?

Nie ma, bo linkę można włożyć wyłącznie w jedną stronę. W dugą stronę nie da rady, bo to wielkie gumowe wytłumienie przeszkadza.
Ale qrcze już trochę zgłupiałem, bo wydawało mi się, że wkładamy od licznika w kierunku skrzyni. Teraz nie jestem pewien czy nie odwrotnie. Muszę obejżeć swoją linkę, to mi się przypomni. Chodzi o to, że ta guma stożkowa wchodzi w karoserję i uszczelnia tym samym otwór do komory silnika. Pozwala też na mocniejsze zgięcie linki przy serwie.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
maveras 
Fachowy forowicz


R25: R25 2.1 TDi 1992
Pomógł: 7 razy
Wiek: 58
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 331
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2008-05-06, 21:55   
 

w podpunkcie rozebranie deski rozdzielczej przy wymianie linki nie do konca sie zgadzam .Z własnego doświadczenia wiem ze daje sie wymienic linke bez rozbierania liczników.jak ktoś sobie pod kolumna kierownicy poświeci latarką to zobaczy ze widac gniazdo gdzie wchodzi linka do licznika i jest na tyle miejsca zeby tam włorzyc reke i wpiąc lonke do licznika.robiłem tak juz kilka razy jest o wiele szybciej i na pewno z korzyścią dla licznika ze nie naciagamy mu kolejny raz przewody.A jesli chodzi o wkładanie linki do pancerza daje sie to tylko zrobic od strony licznika.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-05-07, 08:53   
 

maveras napisał/a:
jest na tyle miejsca zeby tam włorzyc reke

Tylko pogratulować ręki :D. Moja się niechciała zmieścić. No ale można i tak jeśli komuś się uda :).
W sumie mogłem zaproponować też zdjęcie całej konsoli ;). Łatwiej wtedy przełożyć linkę przez karoserię :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-05-07, 09:05   
 

hmmm, moja sie mieści bo już kiedyś poprawiałem mocowanie linki do licznika. Nawet chyba izolacją tam podklejałem ;)
_________________

 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2008-05-07, 09:38   
 

Tombog napisał/a:
Tylko pogratulować ręki .

Ręki ginekologa :P

P.S
Jak tak czytam to chyba wniosek taki, że mniej problemów z zegarami elektonicznymi :mrgreen:
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2008-05-07, 20:42   
 

maveras napisał/a:
i jest na tyle miejsca zeby tam włorzyc reke i wpiąc lonke do licznika


Z tym się zgadzam :(
Ale aby wymienić linkę z pancerzem to nawet najszczuplejsza rączka nie pomoże w przypadku gdy jest zamontowana linka orginalna.
 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
Imię: BrownSugar/Twin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2008-05-10, 13:22   
 

lucjan napisał/a:
Ale aby wymienić linkę z pancerzem to nawet najszczuplejsza rączka nie pomoże w przypadku gdy jest zamontowana linka orginalna

Mozesz rozwinąć temat? A jak jest nieoryginalna to się da?
No i w końcu wynika z tego, że linkę wkładać trzeba od strony komory silnika? Jaka jest wreszczie ostateczna wersja?
I jeszcze jedno. Mam od wczoraj nową linkę do zamontowania. Czy warto ją czymś posmarować, czy zakładać na żywca. jak leci?
_________________
A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
 
 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2008-05-10, 14:48   
 

Pancerza oryginalnego nie da się wyjąć ani włożyć od strony komory silnika .

Tombog napisał/a:
Chodzi o to, że ta guma stożkowa wchodzi w karoserję


W nie oryginalnych tej gumy nie ma i nie mogłem jej przełożyć do nowej linki,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 29