R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-09-28, 14:13 Wskażnik benzynki.
Zacząłem już jeździć renatką ale nie wiem ile ma benzynki. Nalałem 20 litrów a ona dalej nic nie pokazuje. Raz pokazuje 6 raz 10 a za chwilkę 11. a teraz już nic tylko mówi że mało benzynki (żaróweczkę mam pewnie spaloną na desce bo nie świeci). I pytanie co mogło się stać Zegary z kompem. Ten bak stał przez troszkę czasu pusty jakieś 4 lata czy mogło tam coś podrdzewieć ??? Czy macie może jakieś sprawdzone sposoby na wykręcenie tego czujnika z baku w samochodzie (w drugin baku na zewnątrz kręciłem czujnikiem i go całego pogiołem ale poprostowałem i chyba by działał)
R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2006-09-28, 14:47
Ja mialem takie zawahanie raz tym w mojej karierze reniowskiej... i dzialo si eto przez chwile... a moze jakies styki Ci zaśniedziały? a jesli nie to musisz jakos wykrecać. A jak to zrobić to nie mam pojęcia bo nigdy się tego nie czepiałem.
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-09-28, 21:11
Zrob reset zegarow (ctrl+alt+del lub odlaczenie akumulatora w zaleznosci od wersji) a jesli to nie pomoze to niestety masz dziure w sciezce oporowej znajdujacej sie w czujniku. Niestety to dosyc powszechna wada szczegolnie jak samochod stoi dlugo i/lub w zbiorniku ma jakies paskudnej jakosci paliwo. Rozpuszczalniki i inne syfy znajdujace sie w nim po pewnym czasie rozpuszczaja sciezke oporowa i to juz niestety jest nienaprawialne.
Co do odkrecenia to nie pozostaje nic innego jak mozolne dlubanie srubokretem i mlotkiem (a przynajmniej w mojej tak to przebiegalo). Jak bedziesz montowal nowy plywak to pamietaj o szczelnym dokreceniu pierscienia mocujacego czujnik i ewentualnie zabezpiecz to na wszelki wypadek jakims silikonem odpornym na paliwo. Ja kiedys tego nie zrobilem i podczas tankowania do pelna kilka litrow poszlo w glebe zanim sie zorientowalem ze paliwo mi wywala tamtedy
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-09-28, 22:19
Właśnie jak zrobiłem test zegarów to mi się pojawiły na chwilę jakieś wartości. A mam pytanie jak długo robi się test zegarów, czy może on się kończy jakimś konkretnym czymś? Bo u mnie z tego co zauważyłem to leci w kółko. Ikonki na dole a potem wszystkie cyferki na górze, potem gaśnie wszystko i od nowa.
R25: brak r25 Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Kwi 2005 Posty: 159 Skąd: Elbląg
Wysłany: 2006-09-28, 23:45
Kilka dni temu z reni wywaliłem zbiornik z czujnikiem na wzkaznik analogowy i wmontowałem zbiornik z v6 turbo jak wszystko ostatnio...
no i ciekawy byłem jak czujnik wskazania wygląda od środka,podczas demontażu straciłem cierpliwość nic z niego nie zostało
U mnie szło to opornie.
Do wymontowania plywaka z Baku bardzo pomocne sa długie obcegi z cienkimi koncami!! Lapiemy z dwoch stron i przekrecamy:P!! Pozdrawiam i zycze milej zabawy!
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2008-07-13, 21:21
sa dwie rozne wersje mocowania plywaka, albo metalowy pierscien z 3 "listkami" ktory sie zapieka i trzeba uzyc mlotka albo nakretka plastikowa z gwintem.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
Wiem ze sa rozne sposoby mocowania ale zawsze udawalo mi sie odkrecic dlugimi obcegami ale sa rozne sposony Teraz mam 2 szt 25tki (jedna na czesci), a wczesniej wyjas tez mial dwie takze wiem!! Wogule mam pytanie- bo skladam sobie autko i nie pokazuje mi poziomu paliwa(w baku conajmniej 20 litrow) ( poprzedni plywak byl z ramieniem i sie rozsypal) zalozylem z drugiego auta, ktore mialo wskazówke a nie wyswietlacz i nie trybi:( (choziaz przez moment wyskoczylo ze jest paliwo)!! i juz glupi jestem bo sprawdzilem styki mase itd i nic z tego!! moze ktos ma jakis pomysl albo czujnik od wersji z kompem!! bo mialem od wersji z kompem??
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2008-07-13, 22:20
Do licznikow z kompem byl inny plywak niz w reszcie modeli. Maja one odwrotna ch-tyke dzialania czyli im dluzej jedziesz tym komp bedzie pokazywal wiecej paliwa W plywakach tubowych (takich jak do wskaznikow analogowych) najczestrza awaria jest uszkodzenie sciezki oporowej wewnatrz.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-07-14, 08:26
Na allegro jest gość sprzedający V6 na częsci. Czekam własnie na zawór rozprezny do klimy który u niego kupiłem. TRzeba zadzwonic , wytłumaczyc o co chodzi i gośc poszuka . ew. wymontuje. Ale jak czytam o tym pływaku to trzeba go uprzedzić zeby był ostrozny przy wyciaganiu. Cene mozna zaproponować samemu, gosc sie nie kłoci .
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum