:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Wskażnik benzynki.
Autor Wiadomość
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-09-28, 14:13   Wskażnik benzynki.
 

Zacząłem już jeździć renatką ale nie wiem ile ma benzynki. Nalałem 20 litrów a ona dalej nic nie pokazuje. Raz pokazuje 6 raz 10 a za chwilkę 11. a teraz już nic tylko mówi że mało benzynki (żaróweczkę mam pewnie spaloną na desce bo nie świeci). I pytanie co mogło się stać Zegary z kompem. Ten bak stał przez troszkę czasu pusty jakieś 4 lata czy mogło tam coś podrdzewieć ??? Czy macie może jakieś sprawdzone sposoby na wykręcenie tego czujnika z baku w samochodzie (w drugin baku na zewnątrz kręciłem czujnikiem i go całego pogiołem ale poprostowałem i chyba by działał)
_________________

 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-09-28, 14:15   
 

Jakbym mojej nalał 20 litrów paliwa to też by zgłupiała ze szczęścia. I wtedy nie wiadomo co by mi pokazała. Pozdrawiam :-)
_________________

 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-09-28, 14:30   
 

To był taki akt desperacji że może coś ruszy ;)
_________________

 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2006-09-28, 14:47   
 

Ja mialem takie zawahanie raz tym w mojej karierze reniowskiej... i dzialo si eto przez chwile... a moze jakies styki Ci zaśniedziały? a jesli nie to musisz jakos wykrecać. A jak to zrobić to nie mam pojęcia bo nigdy się tego nie czepiałem.
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-09-28, 21:11   
 

Zrob reset zegarow (ctrl+alt+del ;) lub odlaczenie akumulatora w zaleznosci od wersji) a jesli to nie pomoze to niestety masz dziure w sciezce oporowej znajdujacej sie w czujniku. Niestety to dosyc powszechna wada szczegolnie jak samochod stoi dlugo i/lub w zbiorniku ma jakies paskudnej jakosci paliwo. Rozpuszczalniki i inne syfy znajdujace sie w nim po pewnym czasie rozpuszczaja sciezke oporowa i to juz niestety jest nienaprawialne.
Co do odkrecenia to nie pozostaje nic innego jak mozolne dlubanie srubokretem i mlotkiem (a przynajmniej w mojej tak to przebiegalo). Jak bedziesz montowal nowy plywak to pamietaj o szczelnym dokreceniu pierscienia mocujacego czujnik i ewentualnie zabezpiecz to na wszelki wypadek jakims silikonem odpornym na paliwo. Ja kiedys tego nie zrobilem i podczas tankowania do pelna kilka litrow poszlo w glebe zanim sie zorientowalem ze paliwo mi wywala tamtedy :(
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-09-28, 22:19   
 

Właśnie jak zrobiłem test zegarów to mi się pojawiły na chwilę jakieś wartości. A mam pytanie jak długo robi się test zegarów, czy może on się kończy jakimś konkretnym czymś? Bo u mnie z tego co zauważyłem to leci w kółko. Ikonki na dole a potem wszystkie cyferki na górze, potem gaśnie wszystko i od nowa.
_________________

 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2006-09-28, 23:31   
 

gzara napisał/a:
potem gaśnie wszystko i od nowa.
i tak to sobie jest :)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
zeus 
Starszy starszak
zeus



R25: brak r25
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Kwi 2005
Posty: 159
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2006-09-28, 23:45   
 

Kilka dni temu z reni wywaliłem zbiornik z czujnikiem na wzkaznik analogowy i wmontowałem zbiornik z v6 turbo jak wszystko ostatnio... :wink:
no i ciekawy byłem jak czujnik wskazania wygląda od środka,podczas demontażu straciłem cierpliwość :twisted: nic z niego nie zostało :cry:
U mnie szło to opornie.
 
 
 
JAGIEŁ 
Fachowy forowicz



R25: 2.2, TX, J7T, B29B, 1992
Imię: BLANKA
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 262
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-07-13, 16:34   
 

Do wymontowania plywaka z Baku bardzo pomocne sa długie obcegi z cienkimi koncami!! Lapiemy z dwoch stron i przekrecamy:P!! Pozdrawiam i zycze milej zabawy!
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-07-13, 18:59   
 

aha, akurat. Montowany jest takim pierścieniem i trzeba go odkręcić nie przekręcić. A na ogół jest to fest zapieczone. Ja tak 2 czujniki rozwaliłem.
_________________

 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2008-07-13, 21:21   
 

sa dwie rozne wersje mocowania plywaka, albo metalowy pierscien z 3 "listkami" ktory sie zapieka i trzeba uzyc mlotka albo nakretka plastikowa z gwintem.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
JAGIEŁ 
Fachowy forowicz



R25: 2.2, TX, J7T, B29B, 1992
Imię: BLANKA
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 262
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-07-13, 22:09   
 

Wiem ze sa rozne sposoby mocowania ale zawsze udawalo mi sie odkrecic dlugimi obcegami ale sa rozne sposony :mrgreen: Teraz mam 2 szt 25tki (jedna na czesci), a wczesniej wyjas tez mial dwie takze wiem!! Wogule mam pytanie- bo skladam sobie autko i nie pokazuje mi poziomu paliwa(w baku conajmniej 20 litrow) ( poprzedni plywak byl z ramieniem i sie rozsypal) zalozylem z drugiego auta, ktore mialo wskazówke a nie wyswietlacz i nie trybi:( (choziaz przez moment wyskoczylo ze jest paliwo)!! i juz glupi jestem bo sprawdzilem styki mase itd i nic z tego!! moze ktos ma jakis pomysl albo czujnik od wersji z kompem!! bo mialem od wersji z kompem??
 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2008-07-13, 22:20   
 

Do licznikow z kompem byl inny plywak niz w reszcie modeli. Maja one odwrotna ch-tyke dzialania czyli im dluzej jedziesz tym komp bedzie pokazywal wiecej paliwa :) W plywakach tubowych (takich jak do wskaznikow analogowych) najczestrza awaria jest uszkodzenie sciezki oporowej wewnatrz.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
JAGIEŁ 
Fachowy forowicz



R25: 2.2, TX, J7T, B29B, 1992
Imię: BLANKA
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 262
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-07-13, 23:21   
 

No to niedobrze :( no to musze poszukac plywaka!! Moze ma ktos jakis zbedny :P ??
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-07-14, 08:26   
 

Na allegro jest gość sprzedający V6 na częsci. Czekam własnie na zawór rozprezny do klimy który u niego kupiłem. TRzeba zadzwonic , wytłumaczyc o co chodzi i gośc poszuka . ew. wymontuje. Ale jak czytam o tym pływaku to trzeba go uprzedzić zeby był ostrozny przy wyciaganiu. Cene mozna zaproponować samemu, gosc sie nie kłoci ;).
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 29