Klopot z automatem w Safranie V6 .
autko bylo podlaczone pod komputer stwierdzono brak sterowania skrzynia( brak pradu na skrzynie) jest zalaczony tryb awaryjny skrzyni.
autko jezdzi tylko na 2 biegach (przod i tyl).
co moze byc przyczyna ???
pisze w imieniu woja od ktorego mam swoja 25
Auto poszlo na warsztat i wymieniono wiazki w silniku i jeszcze stwierdzono podmianke orginalnego komputera na komputer Dizla w salonie Renault w Niemczech
przez to lapie blad, przez ktory nie mozna uruchomic juz calkowicie jak to sie stalo przed wstawiemien do warsztatu gdzie juz musiala jechac na lawecie
Mozna odlaczyc imobilajzer i bedzie jezdzic ale wojas czeka na komputer orginalny
no to jakim cudem na tym rzekomo kompie od diesla przejechał jakiś dystans i dopiero potem zrobiła się awaria? Coś mi tu nie pasuje z obecną diagnozą ASO. Poprzednio jak pisał Mariusz stwierdzili tylko usterkę w układzie sterującym/elektrycznym/. Podłączali to auto do kompa i wtedy nie widzieli że komp jest od diesla ???????????????????? Ja byłem ostatnio też w ASO z tą moja awarią i nic nie stwierdzili bo po prostu XR25 nie lączył się z kompem skrzyni. Czyli można też było powiedzieć że jest usterka w układzie elektrycznym.Ale ja juz mam po kłopocie Nie ASO a warsztacik na wioseczce pod Grudziądzem i Renia hula. Wymiana płyty zaworów i to wszystko no i koszt wymiany tylko 100zł
_________________
$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-11-03, 23:53
Ty napisz dokladniej jak to było z tym samochodem bo jak to ZAZWYCZAJ bywa, prawdopodobnie ktoś sie kompletnie na tym nie zna i bładzi po omacku, przy okazji wyciagajac kase za opowiadanie bajek ...choc oczywiscie moge sie mylić.
Jeśłi skrzynia mialaby komputer od diesla to na chłopski rozum, biegi były by zmieniane przy innej liczbie obrotów silnika ale z jakiej racji mialaby zapalac tryb awaryjny ???
Podaj mi numer VIN tego samochodu , rocznik , najlepiej numer fabryczny, to poszukam jaki tam ma byc komputer skrzyni.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Wojas jak kupil autko w Niemczech gdzie pracowal. I juz mu cos tam nawalilo pojechal na serwis Renault w niemczech pogrzebali zaplacil 200Euro .
juz dobrze nie pamietam bo auto potem stalo niejezdzone w Polsce juz z rok czasu po sprowadzeniu
Na desce rozdzielczej swiecilo sie serwis i skrzynia dopiero jak zarejestrowal w tym roku w waakacje to zaczol dzialac z awaria
Byl u jednego speca to stwierdzi jak juz pisalem skrzynia w trybie awaryjnym nie dostaje pradu . I jezdzil i stalo mu sie tak ze nie mogl odpalic auta wyjol naprawil rozrusznik sam i nadal nic nieodpalal , jego brat znalazl jakiegos mechanika i juz auto zawitalo do niego na lawecie
wymienili wiazki cale w silniku skrzynia ustapila z trybu awaryjnego ale znalezli za to podmieniony komputer na dislowski powiedzilei ze moze jezdzic 2 miechy i potem immobilaizer odetnie znowu wszystko : albo wyjscie wylaczyc immobilaizer i bedzie jezdzic
[ Dodano: 2008-11-04, 14:10 ]
wicie jacy sa spece w malych miateczkach wlasnie tam byl na 1 diagnozie a teraz wymiana wiazek to wojasa kosztowala tyle co koszt samej lawety na warsztat niezle co nie wiem jak to zrobil
lepiej zakonczyc temat bo autko wraca do zywych
Smieje sie tylko z wojasa sprzedales mi dobre autko a sam nie masz czym jezdzic haha
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum