:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
za wysokie obroty silnika
Autor Wiadomość
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2008-10-17, 20:04   za wysokie obroty silnika
 

witam moze mi pomozecie bo w moja renatka ma na biegu jalowym czyli luzie ma az
1,5--1,6tys obrotow silnika czy sa to dobre obroty i czy jest mozliwosc ich zmniejszenia choc by na 1,1 tys?
 
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2008-10-17, 20:06   
 

uuu to sporawo
Ja mam na luzie 1000 obr na PB I LPG

Pewnie da sie to jakos wyregulowac przy przepustnicy :)
 
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2008-10-17, 20:10   
 

na gazie mam 1,3tys tylko ta bezyna mnie nie pokoi to odbija sie wszysko na spalaniu
ja nie mam na wtrysku i nie wiem gdzi to sie reguluje
 
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2008-10-17, 20:18   
 

Masz silnik na wielopunktowym wtrysku tak jak ja :)
benzynke pewnie reguluje sie na przepustnicy a LPG na reduktorze.
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-10-18, 12:34   
 

"Pewnie" robi wielką roznice !!!!!
Zapewne masz źle załozony gaz i gazownicy odłaczyli ci regulator wolnych obrotów. To takie urzadzenie ktore dawkuje powietrze gdy przepustnica jest zamknieta i w ten sposob reguluje obroty.
Gazownicy zapewne mieli problem z uzyskaniem wolnych obrotów na LPG i odłaczyli lub pomineli regulator wstawiajac w to miejsce reczny zawór ustawiony na stałe.
Za mało danych. Zrób dokladne zdjecia przepustnicy i wszystkich wezy ktore tam masz. Te od LPG też , to będe Ci mogł coś poradzic.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
JAGIEŁ 
Fachowy forowicz



R25: 2.2, TX, J7T, B29B, 1992
Imię: BLANKA
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 262
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-10-18, 14:49   
 

Zrób tak jak mówi Maciek, a przy okazji zdejmij dekiel od przepustnicy i zobacz czy ci się zamyka do końca!! Ja dzisiaj miałem identyczną syt. jak ty i się okazało ze jakiś paproch blokował przepustnice i przez to głupiała na obrotach!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 20