:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
problem z z zamkiem bagażnika
Autor Wiadomość
Kriss_Lodz 
Spełniony forowicz



R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 372
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-28, 21:13   
 

aha podejżewam sprężynkę przy zamku :D nawet coś mi się gdzieś o uszy obiło gdzie można dorobić , jeśli zdążę z rozbiórką to mam 2 zamki w zapasie
 
 
 
Psztym 
Stary młodzik


R25: 2165,TX,J7T,B29B,1991
Imię: Szmaragdowa
Wiek: 50
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 128
Skąd: Opole
Wysłany: 2008-09-28, 22:33   
 

Ha, żebym wiedział co szwankuje muszę wyjąć zamek. A do tego muszę otworzyć klapę. Mam nadzieję, że da się to zrobić tak, żeby nie narobić więcej szkód. Rezerwowy plan mam żeby się dobrać do zamka od środka, choć oczywiście z zamkniętą klapą nie ma szans zdjąć któregokolwiek z plastików i pozostaje motoryzacyjna ginekologia.
Oczywiście jakby co to na sprężynkę lub zamek będę reflektował.
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-09-28, 23:54   
 

Wykręc poprostu od środka rygiel o ktory zaczepia sie zamek. Potrzebny klucz torx i wowczas powiniennes dac rade podniesc klape razem z ryglem.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
pawel 
Gaworek


R25: 2,2 TX J7T B29B '91 gaz
Wiek: 50
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 21
Skąd: Nysa
Wysłany: 2008-09-29, 08:08   
 

to zamkniecie klapy to może być spore zagadnienie, a wydawaloby się że to tylko pierdółka! Przydarzył mi się ten sam prolem i co...? Okazało sę że do bagażnika wleźć nie mogę... bo wejście zagradza butla od gazu ! Półki wyciągnąć nie można... bo po prostu klapa bagażnika jest zamknięta i.... trzeba ją otworzyć. Jedyne wyjście to rozebrać ten plastik (ramke) w której umieszczony jest przycisk pod który włożona jest sprężyna (w Twoim przypadku najprawdopodobniej jedna z przyczyn problemu). Jeżeli czujesz że wszystko się rusza jak centralny strzela to może oznaczać że ta rameczka (gniazdo) jest pęknięta i spręzyna nie ma się o co oprzeć a co za tym popchnąć ten "dinks" zwalniający zamknięcie.
Żeby dostać sie do bagażnika musiałem przycisk niestety zniszczyć żeby wyjąć tą rameczkę ponieważ ona jest zabezpieczona przed wypadaniem klinami pod które włożona jest spręzynująca blaszka. Temat rzeka mi się zrobił, ale po sklejeniu wszystkiego do kupy robi bez zarzutu !
 
 
Psztym 
Stary młodzik


R25: 2165,TX,J7T,B29B,1991
Imię: Szmaragdowa
Wiek: 50
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 128
Skąd: Opole
Wysłany: 2008-10-04, 14:36   
 

WD40 i trochę cierpliwości i już mogę z klucza otworzyć bagażnik.
A nawet często bagażnik otwiera się z centralnego. Choć niestety nie zawsze.

Co do wykręcenia rygla zamka próbowałem już z otwartą klapą - śruba się kręci, ale nie wychodzi. no to zdjąłem plastiki, odkręciłem cały zespół rygla i ciekawostka - śruba jest zabezpieczona pierścieniem sprężystym.

Chwilowo z przyczyn zdrowotnych muszę odłożyć grzebanie na później. Spróbuję załączyć zdjęcia - pewnie w rubryce "Kupię" bo mam wyrobiony trzpień ustalający plastikowej wkładki (albo to naprawię jakąś tulejką)
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-04, 17:31   
 

pisz, pisz. Coś tam się znajdzie z mojego "Kopciuszka" albo Grzybkowej "Śliweczki"
_________________

 
 
Psztym 
Stary młodzik


R25: 2165,TX,J7T,B29B,1991
Imię: Szmaragdowa
Wiek: 50
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 128
Skąd: Opole
Wysłany: 2008-10-23, 21:52   
 

Jak się okazało usterka była spowodowana drobiazgiem.
Po prostu wykruszyła się uszczelka między obudową przycisku i klapą. To dało niewielki luz ale wystarczający, żeby zabrakło tego milimetra czy dwóch niezbędnych do "przeskoczenia" zapadki popychanej przez pręt połączony z siłownikiem.
Na razie musiałem złapać prowizorką, ale wkrótce wytnę sobie nową uszczelkę i wtedy załączę parę zdjęć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 21