R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2005-10-21, 17:11 Regulacja wysokości zawieszenia.
Czy ktoś z was widział takie coś w jakiejś reni. Ja osobiście widzę to pierwszy raz poza instrukcją obsługi. Jest to panel sterowania trybem pracy zawieszenia regulowanego hydraulicznie.
[ Dodano: 2005-10-21, 18:13 ]
Nie chodzi mi o przycisk tempomatu tylko o te trzy przyciski po przekątnej. Tam gdzie u nas miejce na monety
Ciekawe, zresztą pozostałe przełączniki też jakoś inaczej rozmieszczone. Może to samoróbka
zrobiona chałupniczym sposobem. A może były jakieś wersje limitowane które miały regulację
wysokości. Swoją drogą na polskie dziury bardzo by się przydało
R25: Safrane 2.0 16V Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 196 Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-10-21, 20:02
Z tego co mi wiadomo to nie sa przyciski do regulowania wysokosci zawieszenia tylko do ustawienia jego twardosci . Nie wiem na 100% ale one chyba byly monatowanie w baccarze w automacie (bo kiedys o tym gdzies wyczytalem)
Dokładnie. Właśnie znalazłem w jakimś manualu opis tego cuda. niestety jest to kilkanaście stron, więc pozwolicie, że nie będę tego kopiował, zwłaszcza że nikomu to raczej nie jest potrzebne. Przełączniki ustalają 3 style jazdy. Amortyzatory wyposarzone są w jakieś układy elektryczne, a nad schowkiem umieszczony jest komputer sterujący. Cuda wianki, nie będę zgadywał ile taki amortyzator jeden kosztuje.
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
Tombog ma rację z tymi amortyzatorami.W 93 albo 94 robiłem przymiarkę do kupna takiej BACCARY-wóz był użytkowany przez senat miasta Berlina.Ale w owym czasie na uta ponad 3 letnie było tak duże cło że jak pewnie pamiętacie wszyscy je rozkładali na częsci.Ja zaś nie miałem serca by coś takiego zrobić z tą renią i znależc póżniej człowieka który to poskłada tak by w aucie wszystko działało.
rozwiaze wasz problem! ten przycisk sluzy do uaktywnienia tempomatu ktory zazwyczaj jest na kole kierowmicy!
tzn jesli nie jest wcisniety tempomaciku nie wlaczysz! u mnie nawet dziala i pokaze jesli chciecie wam to na zlocie w niedziele!
p.s. przycisk o ktorym pisaliscie ze sluzy do regulacji zawieszenie jest ale przy siedzeniu pasazera...
raz w zyciu widzialem taka renie a koles ktora ja mial zarzekal sie ze za zadne skarby jej nie sprzeda!
moze to i dobrze! podobno remont takiego zawieszenia tyle ze do SAFRANA to wydatek okolo 25 000pln
[ Dodano: 2005-10-22, 14:30 ]
a co do tematu to takie sterowanie zawieszeniem jak ja widzialem zupelnie inaczej wygladalo! to bardziej przypomina pomniejszone z XM-a
R25: 2,2i, GTX, J7T, B29E, składak 94
Wiek: 48 Dołączył: 10 Maj 2005 Posty: 298 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-10-22, 19:36
Ja dlatego zawsze mówie, że nigdy niekupiłbym XM.Z nim jak się wjeżdża do serwisu z awarią zawieszenia, to jest wtedy od nich tzw.otwarty rachunek (czyli klient naprawdę nie wie ile zapłaci).
Te zawieszenia są może wygodne itp , ale jak coś nawali to klapa na całej linii
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum