_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
Tombogu dziwnym trafem mając awarie pompy hamulcowej miałem pod ręką tylko taką od ABS i dziwnym trafem pasuje jak wygrzebie gdzieś zdjęcia to z miłą chęcią je zamieszczę , pozatym jedyna różnica jest zresztą nawet jej nie widać bo to kwestia śr tłoka w pompie od ABS powinna być większa o 0.2mm więc tak na moje oko nie ma żadnej do dzisiejszego dnia jeździ u mnie pompa od ABS a ABS-u nie posiadam jedynym problemem jest wykręcenie fabrycznych zaślepek z 2 sekcji bo przeważnie są na płaski śrubokręt i faktycznie wyglądają jak by to nie były zaślepki są jeszcze 2 typy korpusów są żeliwne i aluminiowe najczęściej widuje żeliwne ale widziałem też aluminiową i tam te zaślepki były na klucz 11.
Tak adamie ponieważ są 2 rodzaje układów Lukas-Gierling i Bendix-Bosh
Są różnice w tych układach między innymi uszczelki pompy wspomniałem wcześniej różnią się min. śr. Tłoka pompy i zaciskami przednimi jak i tylnymi oraz okładzinami i bębnami choć z tego co mi wiadomo to bębny są identyczne chodzi raczej o same szczęki i cylinderki
Jerzyk. Co ty wypisujesz ???? Ty widziałeś kiedyś R25 ?????? Włosy się jerzą na głowie !!!!!!!!!! Chętnie bym zobaczył tą twoją pompę od ABS i inne szczęki przednie. Może się spotkamy w Zduńskiej i mi pokarzesz, bo jestem w sporym szoku ? Będę jutro jechał przez Sieradz wieczorem. Może jakiś mały spocik techniczny zrobimy ??
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992 Pomógł: 13 razy Wiek: 78 Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 538 Skąd: werbkowice
Wysłany: 2008-12-05, 22:14
Tombog napisał/a:
Co do elektryki, to sprawdź na którym pinie jest masa (omomierzem np.). Pozostałe piny możesz łączyć z pinem 7 i obserwować, jak zachowuje się dmuchawa.
masa jest tylko do podświetlenia i znajduje się na pinie 6 lub
Pin 4 jest od I biegu
5 --------II
3--------III
1--------IV
Przy pierwszym biegu jest załączony tylko jeden styk następne są włączane równolegle
Tombog napisał/a:
Styki w panelu regulacji są pod tą przykrywką na której jest wydrukowana data ( na zdjęciu Grzybka). Wystarczy ją otworzyć. Nie trzeba rozbierać całego panelu. Obróć go tylko, tak, by mieć to na wierzchu i przeczyść styki.
Trzeba to rozebrać,zdjęcie przykrywki nic nie daje dojście do styków jest z boku można tam z powodzeniem włożyc pilnik iglak {nie czyścić papierem ściernym}
Styk nr. I bieg itd..
raaanyyyy ! ale fajnie troszke mnie nie było ale....dzieki za pomoc ! dmuchawy juz chodza mmmm klasyka przyczyna niesprawnosci były kable i oprawienie ich w gniazdach i wtykach powiedzmy ze zimny lut i teraz po oprawieniu i przelutowaniu wszystko chodzi jest ciepło.aaaa optymalnym bezpiecznikiem u mnie jest 10 a .
hamulce zaczynam od poniedziałku oj bedzie sie działo .
mam pytanie czy zawsze tak jest ze każda wolną chwile poświeca sie reni? bo jak tak to niewiem co powiem mojej młodszej i księdzu hihi
czy zawsze tak jest ze każda wolną chwile poświeca sie reni?
Nie każdą, ale wiele.... Oby Ci zapał nie minął, bo to fajne hobby.
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
Z Renią jak z kobietą - musisz poświecić sporo uwagi a zdarza się, że nie powie Ci wprost co ją trapi tylko musisz dedukować i żmudnie szukać przyczyny
aha święte słowa !i ponownie musze przyznać rację.hihi .znikło podświetlenie nieszczesnego regulatora od ogrzewania ani ziolone diody i zaróweczka tez zgasła.być może zbyt brutalnie montowałem deseczkę i coś sie obruszało ale sobota jest dla reni wiec to poprawie ,ważne że dmucha ciepełkiem hihi
Nie wiem jak to rozumieć, ale jeśli producent napisał, że w danym gniazdku ma być 25A, to taki zamontuj, a jak ma być 5A, to taki właśnie wstaw. Inaczej możesz pewnego dnia sprawdzić ile czasu potrzeba by renia spaliła się doszczętnie. Liczę na fotorelację w takim przypadku .
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
Tombog ma rację. "Optymalizacja" bezpieczników we własnym zakresie może skończyc się smutno.
Jeśli standardowy się przepala to znaczy, ze obwód pobiera za duży prąd (A) w stosunku do prawidłowego. Rózne przyczyny mogą być, ale lekiem nie jest "optymalizacja" (zwiekszenie A) bezpieczników.
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
ale lekiem nie jest "optymalizacja" (zwiekszenie A) bezpieczników.
ale on dał bezpiecznik mniejszy- 10A
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum